AnonymBruker Skrevet 2. september 2022 Del Skrevet 2. september 2022 Nå innser jeg hvorfor andre klarer å holde orden og holde rent, i tillegg til andre ting i livet. Jeg synes ikke jeg sitter kjempemye uten å gjøre noe. Men kommer aldri i mål. Jeg gjør alt så sent. Beveger meg sent rundt, gjør alt sakte. Kan noen ganger hvis jeg skal ha besøk og får liten tid, skru opp tempoet. Jeg tar meg selv i det at jeg er så sen. Det er ikke sånn når jeg går tur for å gå tur. Jeg er treg når jeg handler på butikken. Kan klare å skru opp på jobb om det kreves. Beveger meg normalt når jeg er med andre enn familien, også hos legen. Automatisk. Blir så usigelig trett etter å ha gjort husarbeid i normalt tempo. Men hvorfor blir jeg så sakte? Kan forstå det når jeg er deprimert, men det er sånn utenom også. Bipolar hvis det har noe å si. Oppstemt er jeg rask. Hyppige depresjoner. Er det bare at symptomene aldri går helt bort? Må det være sånn for alltid? Energimangel er det mye av i dårlige perioder selv om jeg bruker Wellbutrin. Mangler ingen vitaminer eller noe. Anonymkode: a5fcb...92c 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/468355-psykomotorisk-hemning/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.