Gå til innhold

Psykomotorisk hemning?

Anbefalte innlegg

Nå innser jeg hvorfor andre klarer å holde orden og holde rent, i tillegg til andre ting i livet. Jeg synes ikke jeg sitter kjempemye uten å gjøre noe. Men kommer aldri i mål.

Jeg gjør alt så sent. Beveger meg sent rundt, gjør alt sakte.  Kan noen ganger hvis jeg skal ha besøk og får liten tid, skru opp tempoet. Jeg tar meg selv i det at jeg er så sen. Det er ikke sånn når jeg går tur for å gå tur. Jeg er treg når jeg handler på butikken.  Kan klare å skru opp på jobb om det kreves. Beveger meg normalt når jeg er med andre enn familien, også hos legen. Automatisk. 

Blir så usigelig trett etter å ha gjort husarbeid i normalt tempo.

Men hvorfor blir jeg så sakte? Kan forstå det når jeg er deprimert,  men det er sånn utenom også. Bipolar hvis det har noe å si. Oppstemt er jeg rask. Hyppige depresjoner. Er det bare at symptomene aldri går helt bort? Må det være sånn for alltid? Energimangel er det mye av i dårlige perioder selv om jeg bruker Wellbutrin. 

Mangler ingen vitaminer eller noe.

Anonymkode: a5fcb...92c

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/468355-psykomotorisk-hemning/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...