Gå til innhold

Hva ville du spurt behandler om hvis du kunne spurt om hva som helst?


dagdrømmer

Anbefalte innlegg

Behandler jeg gikk til spurte meg i siste timen vår om jeg hadde noen spørsmål eller om det var noe jeg lurte på om henne. Kjedelig nok kom jeg ikke på noe å spørre om. Men det fikk meg til å tenke: Hva ville andre spurt om?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Så merkelig at en behandler etterlyser spørsmål om seg selv. 

Anonymkode: 5e2d9...6a0

Hvorfor synes du det? Jeg tenkte ikke noe over det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Utrolig sært spørsmål fra en behandler 

Anonymkode: e5040...d4b

Hvorfor tenker du det? 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor hun bor, om hun har barn, er gift, hva hun jobbet som før og hvor lenge i denne jobben, om hun har hatt noen psykiske problemer selv, prøvd noen medisiner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Everybody skrev (9 minutter siden):

Hvor hun bor, om hun har barn, er gift, hva hun jobbet som før og hvor lenge i denne jobben, om hun har hatt noen psykiske problemer selv, prøvd noen medisiner.

Alt dette vet jeg alt 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dagdrømmer skrev (18 timer siden):

Hvorfor synes du det? Jeg tenkte ikke noe over det?

Sikker på at hun spurte om du hadde spørsmål OM henne og ikke TIL henne? 

Anonymkode: a7376...5d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Sikker på at hun spurte om du hadde spørsmål OM henne og ikke TIL henne? 

Anonymkode: a7376...5d8

Ja, jeg er ganske sikker. Men kan jo så klart være jeg misforsto også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde spurt hvorfor hun orket og ha meg som pasient… og at hun må ha verdens lengste tålmodighet. Jeg vet ingenting om henne og ikke er jeg intr i hennes privat liv heller. 

Anonymkode: 4468a...f16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingenting. Det er jobben hans og jeg betaler for en tjeneste. Jeg spør ikke bilmekanikeren min heller. 

Anonymkode: 4b7c4...dd4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville spurt hva hun egentlig mente om meg og utfordringene mine. Snakke fra levra. Presentere casen min slik som hun ville presentere den for en kollega. 

Kjenner jeg er lei av at alt blir pakket inn. Vil vite hva jeg har å forholde meg til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Ingenting. Det er jobben hans og jeg betaler for en tjeneste. Jeg spør ikke bilmekanikeren min heller. 

Anonymkode: 4b7c4...dd4

Det er jo forsåvidt sant, men så får man jo en litt annen relasjon med en behandler man forteller det innerste til enn en bilmekaniker da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fru2020 skrev (38 minutter siden):

Jeg ville spurt hva hun egentlig mente om meg og utfordringene mine. Snakke fra levra. Presentere casen min slik som hun ville presentere den for en kollega. 

Kjenner jeg er lei av at alt blir pakket inn. Vil vite hva jeg har å forholde meg til.

Det er et veldig godt spørsmål. Ville ønsket å få vite det samme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sært at hun satte seg selv i fokus. Som om det er viktig for din heling og tilfriskning å vite noe om hennes privatliv. Uproft.

Anonymkode: e5040...d4b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fru2020 skrev (1 time siden):

Jeg ville spurt hva hun egentlig mente om meg og utfordringene mine. Snakke fra levra. Presentere casen min slik som hun ville presentere den for en kollega. 

Kjenner jeg er lei av at alt blir pakket inn. Vil vite hva jeg har å forholde meg til.

Det er ingen som stopper deg fra å spørre om det? 

Anonymkode: d1161...fa6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Det er ingen som stopper deg fra å spørre om det? 

Anonymkode: d1161...fa6

Det er forsåvidt sant, men hun ville aldri svart. En gang skrev hun noe i papirene til NAV som jeg fikk vite gjennom dem. Jeg tok det opp med henne og hun sa at det ville hun jo aldri sagt til meg direkte. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Sært at hun satte seg selv i fokus. Som om det er viktig for din heling og tilfriskning å vite noe om hennes privatliv. Uproft.

Anonymkode: e5040...d4b

Jeg synes det var fint, jeg. Forstår ikke hvorfor nesten alle her er negativ til det? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...