Gå til innhold

Utestengt fra KG fordi jeg er psykisk syk

Anbefalte innlegg

Jeg er rimelig sjokkert. Jeg ble utestengte fra kvinneguiden forum helt uten at jeg forstod hvorfor. Jeg sendte spørsmål i kontaktskjemaet og fikk til svar at jeg ble utestengt pga innlegg om psykisk helse. Jeg hadde ikke publisert selvmordstanker/planer/suicidalitet.. Men er utestengt fordi jeg har det vanskelig og har hatt flere akuttinnleggelser i sommer, blant annet med politi. Er paff . Flere som har opplevd det samme?

Fortsetter under...

Kg er veldig strenge på detaljer rundt psykisk helse, så om du har skrevet selvmordsmetoder, selvskading, rus o.l. så kan det være derfor.

Det kan også være at du har startet veldig mange tråder på kort tid som omhandler nesten det samme. Da går det under spam og man blir utestengt.

Det blir litt vanskelig uten å vite hvem du er der inne, og hvilke tråder du har startet. Er du permabannet eller bare 4 uker ?

Anonymkode: ea9dd...412

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Kg er veldig strenge på detaljer rundt psykisk helse, så om du har skrevet selvmordsmetoder, selvskading, rus o.l. så kan det være derfor.

Det kan også være at du har startet veldig mange tråder på kort tid som omhandler nesten det samme. Da går det under spam og man blir utestengt.

Det blir litt vanskelig uten å vite hvem du er der inne, og hvilke tråder du har startet. Er du permabannet eller bare 4 uker ?

Hvordan kan et forum banne noen på livstid? Det er jo strengere enn Norges strengeste lovparagraf som er på 21 år. Skjønner ikke sånt jeg. 

Anonymkode: b5c8f...887

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hvordan kan et forum banne noen på livstid? Det er jo strengere enn Norges strengeste lovparagraf som er på 21 år. Skjønner ikke sånt jeg. 

Anonymkode: b5c8f...887

Jeg ble permabannet og de har også sperret nettverksadressen min eller noe så de jeg bor med kommer heller ikke inn lengre.

Annonse

Hvis det er du som nylig teppebomba både KG og dette forumet her med at du hadde mista identiteten din. Vel, da er det riktig å iallfall midlertidig utsettende deg. For det var intenst og misbruk av forumet.

Anonymkode: 9778f...6d0

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Hvis det er du som nylig teppebomba både KG og dette forumet her med at du hadde mista identiteten din. Vel, da er det riktig å iallfall midlertidig utsettende deg. For det var intenst og misbruk av forumet.

Er ikke det en annen bruker som pleier å skrive under nick her inne?

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Er ikke det en annen bruker som pleier å skrive under nick her inne?

Den brukeren er plutselig borte - kan jo ha gjenoppstått med nytt Nick eller ha flere Nick 

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Jeg har ikke skrevet om selvmordstanker, selvskading, spiseforstyrrelser eller rus. Har skrevet at jeg er tidligere selvskader, men ikke skrevet noe om pågående selvskading eller suicidalitet.

Bare 4 uker

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Mistet identiteten? Det kan ikke være meg, for jeg skjønner ikke hva du prater om

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...