Gå til innhold

Klitoris helt nummen


Sofa24

Anbefalte innlegg

Hei,

Har problemer med at klitoris er helt nummen. Har ingen sensasjon i det hele tatt, og det er også redusert i vulva. 
 

Når jeg tar på er det som om det er bedøvelseskrem på hele klitoris og områder rundt. Ingen sensasjon. Som om hele klitoris er vekke. Helt numment!

Sliter med å få orgasme.

Har vært slik fem uker nå uten bedring.

Er bare 25 år, og vet ikke hva dette kan komme av!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sofa24 skrev (1 time siden):

Hei,

Har problemer med at klitoris er helt nummen. Har ingen sensasjon i det hele tatt, og det er også redusert i vulva. 
 

Når jeg tar på er det som om det er bedøvelseskrem på hele klitoris og områder rundt. Ingen sensasjon. Som om hele klitoris er vekke. Helt numment!

Sliter med å få orgasme.

Har vært slik fem uker nå uten bedring.

Er bare 25 år, og vet ikke hva dette kan komme av!

Det er ingen lege eller gynekolog som svarer her inne, dessverre. Ta kontakt med legen eller gynekolog. Kan det være bivirkninger av medisiner om du bruker det? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus skrev (På 3.9.2022 den 17.58):

Det er ingen lege eller gynekolog som svarer her inne, dessverre. Ta kontakt med legen eller gynekolog. Kan det være bivirkninger av medisiner om du bruker det? 

Går ikke på noen medisiner akkurat nå, men har tatt B12 og antidepressiva/benzo tidligere. Ca. 1 mnd siden 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sofa24 skrev (55 minutter siden):

Går ikke på noen medisiner akkurat nå, men har tatt B12 og antidepressiva/benzo tidligere. Ca. 1 mnd siden 

Lege eller gynekolog er nok rett adresse her. Håper du får hjelp. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Sofa24 skrev (På 5.9.2022 den 11.42):

Går ikke på noen medisiner akkurat nå, men har tatt B12 og antidepressiva/benzo tidligere. Ca. 1 mnd siden 

Siden du er 25 år, tror jeg du fremdeles er ung nok til å benytte deg av tjenesten på http://ung.no som spør om alt innen helse, seksualitet, kropp og psykiske lidelser som unge mennesker måtte lure på - og tjenesten besvares av ulike fagfolk alt etter hvilken type spørsmål som blir stilt. Det er ett alternativ, om du ikke har vært til legen med dette.

Jeg vet ikke om dette gjelder deg, men jeg nevner det fordi det kan gjelde en del andre, inkl. meg selv. Noe som det dessverre snakkes altfor lite om, er at om en har vært utsatt for overgrep, KAN noen av senvirkningene vise seg gjennom kroppslige symptomer (og hodet er med på å rote dette til i høyeste grad) ved at man får nedsatt følighet f.eks. på brystene, klitoris, under sex osv. Eller man kan oppleve det motsatte, at en kan oppleve smerter som det ikke er noen fysisk årsak til - årsaken er i fortiden. Om det er en fysisk årsak, kan en finne de i at man går og spenner seg hele tiden i bekken, mage og ryggområdet. Om hendelser i fortiden er årsaken, har mange nytte av psykomotorisk fysioterapi, enten alene eller i kombinasjon med samtaleterapi.

Jeg håper du finner ut av dette - på en eller annen måte. Du er ung og fortjener et godt liv og all hjelp du kan få! 😍 Det jeg har nevnt nå er bare mulige årsakssammenhenger. Svaret ditt finner du ved å snakke med helsepersonell. Lykke til 💝

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...