Gå til innhold

Telepatisk stemmehøring


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

kupton skrev (7 minutter siden):

Ja, særlig hvis stemmene taler direkte til deg og ikke bare snakker med hverandre.

De snakker til meg og om meg seg i mellom. Det er avdøde, både kjente og ukjente. 

Anonymkode: 45da2...6c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

De snakker til meg og om meg seg i mellom. Det er avdøde, både kjente og ukjente. 

Anonymkode: 45da2...6c6

Er det ikke bare hyggelig å høre avdøde slektninger? 

Anonymkode: c0337...1d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Er det ikke bare hyggelig å høre avdøde slektninger? 

Anonymkode: c0337...1d4

Nei, for de kritiserer meg og sier stygge ting som regel. Men av og til sier de også positive ting. 

Anonymkode: 45da2...6c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

kupton skrev (Akkurat nå):

Det er helt klart psykotisk.

Men det er det jeg ikke skjønner helt. For jeg er så velfungerende og oppegående. Er ufør da, og har etterhvert fått et begrenset sosialt liv. Men jeg er normal likevel. Jeg klarer å tenke og snakke og samhandle med andre. Lenge var dette et "hemmelig liv", noe som bare jeg visste om. Etterhvert begynte jeg å være mer åpen om det, og da fikk jeg ny diagnose. 

Anonymkode: 45da2...6c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Er det et psykosetegn?

Anonymkode: 45da2...6c6

Jeg har hatt det samme og de kaller det psykose. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv skrev (1 minutt siden):

Jeg har hatt det samme og de kaller det psykose. 

Ja, og det er det samme med Gud og djevelen. Kan høre dem telepatisk også, og de kan også snakke direkte til meg. Gud kan f.eks  gi meg oppdrag. 

Anonymkode: 45da2...6c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja, og det er det samme med Gud og djevelen. Kan høre dem telepatisk også, og de kan også snakke direkte til meg. Gud kan f.eks  gi meg oppdrag. 

Anonymkode: 45da2...6c6

Jeg har også fått oppdrag fra Gud, mørke krefter har jeg vært borti men vet ikke om det var Djevelen. Vet ikke om jeg tror på han om han eksisterer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Men det jeg ikke skjønner er hvordan jeg kan ha psykose når jeg tross alt fungerer så bra. 

Anonymkode: 45da2...6c6

Det er ikke uvanlig. 

Anonymkode: f5df7...1e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv skrev (4 minutter siden):

Jeg har også fått oppdrag fra Gud, mørke krefter har jeg vært borti men vet ikke om det var Djevelen. Vet ikke om jeg tror på han om han eksisterer. 

Jeg tror han eksisterer. Vi har forøvrig samme diagnose 🙂

Anonymkode: 45da2...6c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg tror han eksisterer. Vi har forøvrig samme diagnose 🙂

Anonymkode: 45da2...6c6

Jeg tror Lucifer eksisterer da men det er ikke det samme som Djevelen. Ja det sier vel litt uff :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Men det jeg ikke skjønner er hvordan jeg kan ha psykose når jeg tross alt fungerer så bra. 

Anonymkode: 45da2...6c6

Jeg tenker litt likt om meg selv. Synes det er så rart at jeg kan kalles psykotisk når jeg er upåfallende i samtale osv. Stemmene plager meg mest om natten, men hører de jo også gjennom dagen. Likevel klarer jeg å konversere normalt med folk. Bruker litt mer krefter på å holde fokus i en samtale, men føler jeg mestrer det godt. Det er jo bare ekstremt slitsomt og uhyggelig. Men når jeg er redd kan det hende folk merker det på meg, det tror jeg kanskje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cesium skrev (3 timer siden):

Jeg tenker litt likt om meg selv. Synes det er så rart at jeg kan kalles psykotisk når jeg er upåfallende i samtale osv. Stemmene plager meg mest om natten, men hører de jo også gjennom dagen. Likevel klarer jeg å konversere normalt med folk. Bruker litt mer krefter på å holde fokus i en samtale, men føler jeg mestrer det godt. Det er jo bare ekstremt slitsomt og uhyggelig. Men når jeg er redd kan det hende folk merker det på meg, det tror jeg kanskje

Hører du dem som "ordentlige" stemmer som du hører levende mennesker snakke, eller mer sånn stille inne i hodet som du får telepatisk?

Anonymkode: 45da2...6c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 3.9.2022 den 19.06):

Men det jeg ikke skjønner er hvordan jeg kan ha psykose når jeg tross alt fungerer så bra. 

Anonymkode: 45da2...6c6

Jeg tror ikke det alltid er psykose. Jeg hadde en stemme som snakket direkte til meg 24/7 i 2.5 år. Medisiner fikk ikke stemmen bort. Stemmen sa ikke noe stygt til meg, eller skremmende.  Etter 2.5 år forsvant stemmen av seg selv. Etter at stemmen forsvant,  trappet jeg ned medisinen og sluttet med medisiner. I dag er det 6 år siden stemmen forsvant. Jeg er helt frisk og medisinfri. Hva som skjedde den gangen er et mysterie. Jeg tror ikke det hadde noe med psykose å gjøre. Jeg fungerte helt fint og fungerer helt fint i dag. Er i jobb. Har familie og god kontakt med barn og barnebarn. Det finnes friske stemmehørere. Jeg har lest om det.

Anonymkode: 309a5...e4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...