Gjest Skyggerytteren Skrevet 3. april 2002 Del Skrevet 3. april 2002 Avsluttet for 3 måneder siden en velykket Roaccutan-kur. Slet med mye bivirkninger (såre øyner, ømfintlig/tørr hud, neseblod ol.) under selve behandlingen, men det meste av dette forvant etter endt kur (leste at bivirkniger gav seg 2-4 uker etter at en hadde slutta på kuren). Likevel, sliter fremdeles mye med "RØD"-hud, og da spesielt i ansiktet. Rødmer mye lettere enn tidligere, i tillegg til at jeg raskt blir rød/fiolett i ansiktet ved utføring av små fysiske oppgaver (som å ta på seg en genser, gå opp en trapp). Rødheten gjør også at jeg ikke kan oppholde meg noe i sola...5 min og jeg ser ut som en "overkokt hummer"(selv om jeg smører meg med solkrem). Det jeg lurer på er om dette kan være en permanent ettervirkning av kuren, eller om det vi gå over etter hvert?? Er det noe jeg kan gjøre for at det skal gå over eller? Håper det er noen som kan svare meg på dette (opplevd lignende etter Roaccutan-kur), ser lite fram til et liv i skyggene... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/46839-overkokt-hummer/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.