Gå til innhold

Har 5 dagers innleggelse, men tror jeg trenger lengre innleggelse


dagdrømmer

Anbefalte innlegg

Jeg har nå en brukerstyrt innleggelse på 5 dager, så skal ut nå på fredag. Det som er, er at jeg føler jeg kanskje trenger en lengre innleggelse. Blir det dumt å spørre kontaktpersonen min her på avdelingen om hun tror jeg vil få plass videre her? Om hun tror jeg er dårlig nok? Det er jo fortsatt 3 dager til. Kanskje hun vil se ned på meg for det? At jeg bare spør før tiden har gått ut til og med?

Endret av dagdrømmer
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

dagdrømmer skrev (9 minutter siden):

Jeg har nå en brukerstyrt innleggelse på 5 dager, så skal ut nå på fredag. Det som er, er at jeg føler jeg kanskje trenger en lengre innleggelse. Blir det dumt å spørre kontaktpersonen min her på avdelingen om hun tror jeg vil få plass videre her? Om hun tror jeg er dårlig nok? Det er jo fortsatt 3 dager til. Kanskje hun vil se ned på meg for det? At jeg bare spør før tiden har gått ut til og med?

Du kan jo spørre men det er sikkert flere som har har behov for innleggelse også så du må være forberedt på å få et nei. Men det skader ikke å spørre. 

Anonymkode: 56200...306

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Du kan jo spørre men det er sikkert flere som har har behov for innleggelse også så du må være forberedt på å få et nei. Men det skader ikke å spørre. 

Anonymkode: 56200...306

Ja, det er sant. Jeg har alltid dårlig samvittighet for å ta opp plass. Men bare følte litt at nå trenger jeg det virkelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spør. Så lenge du klarer å nyttiggjøre deg av oppholdet og køene ikke er alt for lange så kan det være de har mulighet. :) 

Anonymkode: 056f6...43b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke sikker på hva du mener med lengre innleggelse, om du vil forlenge oppholdet på brukerstyrt seng eller ha en vanlig innleggelse? 

Forlengelse av brukerstyrt det får du nok ikke. Men at du kan gå direkte over til en vanlig innleggelse det er det kanskje mulighet for. 

Jeg har blitt tilbudt å bli lenge flere ganger, men da som vanlig innleggelse, så vet av erfaring at det går ann. Jeg har aldri tatt imot tilbudet da ,så vet ikke noe om prosessen. 

Anonymkode: 5cabd...426

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

dagdrømmer skrev (2 timer siden):

Jeg har nå en brukerstyrt innleggelse på 5 dager, så skal ut nå på fredag. Det som er, er at jeg føler jeg kanskje trenger en lengre innleggelse. Blir det dumt å spørre kontaktpersonen min her på avdelingen om hun tror jeg vil få plass videre her? Om hun tror jeg er dårlig nok? Det er jo fortsatt 3 dager til. Kanskje hun vil se ned på meg for det? At jeg bare spør før tiden har gått ut til og med?

Det er viktig at du snakker med kontaktpersonen din om dette. På den måten kan dere samme finne ut av hvilke løsninger som finnes. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Spør. Så lenge du klarer å nyttiggjøre deg av oppholdet og køene ikke er alt for lange så kan det være de har mulighet. :) 

Anonymkode: 056f6...43b

Jeg tenker at jeg hadde hatt mye nytte av en lengre innleggelse. Vet ikke hvor lang ventetid det er, men jeg kan jo høre om det også tenker jeg. De har vel sånn et omtrentlig estimat? (eller hva det heter). 

Fru2020 skrev (2 timer siden):

Selvfølgelig kan du snakke med kontaktpersonen din om det. Det er jo slike ting hen er der for.

Det har du jo egentlig helt rett i. Jeg har fått en kontaktperson i kveld som jeg aldri har møtt før så tør ikke ta det opp med henne, men skal få gjort det i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ikke sikker på hva du mener med lengre innleggelse, om du vil forlenge oppholdet på brukerstyrt seng eller ha en vanlig innleggelse? 

Forlengelse av brukerstyrt det får du nok ikke. Men at du kan gå direkte over til en vanlig innleggelse det er det kanskje mulighet for. 

Jeg har blitt tilbudt å bli lenge flere ganger, men da som vanlig innleggelse, så vet av erfaring at det går ann. Jeg har aldri tatt imot tilbudet da ,så vet ikke noe om prosessen. 

Anonymkode: 5cabd...426

Jeg tenkte på vanlig innleggelse. Får vel høre og si hva de sier. 

frosken skrev (1 time siden):

Det er viktig at du snakker med kontaktpersonen din om dette. På den måten kan dere samme finne ut av hvilke løsninger som finnes. 

Ja, har bestemt meg for å ta det opp. Tør bare ikke i kveld ettersom jeg ikke kjenner kontaktpersonen min. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dagdrømmer skrev (Akkurat nå):

Jeg tenkte på vanlig innleggelse. Får vel høre og si hva de sier. 

Ja, har bestemt meg for å ta det opp. Tør bare ikke i kveld ettersom jeg ikke kjenner kontaktpersonen min. 

Er det du som var lyseblå før? 😀

Anonymkode: e02d2...b9d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Er det du som var lyseblå før? 😀

Anonymkode: e02d2...b9d

Ja, det stemmer. Hvordan skjønte du det? 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dagdrømmer skrev (Akkurat nå):

Ja, det stemmer. Hvordan skjønte du det? 🙂

Du skrev et annet sted at du har bipolar og Asperger. Ikke mange med den komboen. Og problemstillingene med suicidalitet og hyppige innleggelser. Håper det ordner seg for deg. 

Anonymkode: e02d2...b9d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Du skrev et annet sted at du har bipolar og Asperger. Ikke mange med den komboen. Og problemstillingene med suicidalitet og hyppige innleggelser. Håper det ordner seg for deg. 

Anonymkode: e02d2...b9d

Sant det. Er vel de to tingene, i tillegg til medisinkombinasjonen jeg går på som avslører meg. Bør vel være litt mer forsiktig fremover 🙂 Takk for det 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

dagdrømmer skrev (8 minutter siden):

Ja, det stemmer. Hvordan skjønte du det? 🙂

Ikke vanskelig å skjønne det med både brukerstyrt seng, ønske om å være innlagt osv osv

Anonymkode: 56200...306

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Ikke vanskelig å skjønne det med både brukerstyrt seng, ønske om å være innlagt osv osv

Anonymkode: 56200...306

Skjønner. Og jeg som tenkte jeg var mer anonym nå ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...