AnonymBruker Skrevet 7. september 2022 Skrevet 7. september 2022 Jeg venter fortsatt på sykepenger for halve juli. Arbeidsgiver var sen med å sende inn inntektsmelding, men den ble sendt for over 2 uker siden. Og nav har bekreftet å ha mottatt den. Dette systemet tar tid. Jeg måtte låne penger av kredittkortet for å klare utgiftene. Andre som har hatt problemer med dette? Eller hva er dere andres erfaringer med systemet? Anonymkode: 095bd...ff6 0 Siter
Ekstra Skrevet 7. september 2022 Skrevet 7. september 2022 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Jeg venter fortsatt på sykepenger for halve juli. Arbeidsgiver var sen med å sende inn inntektsmelding, men den ble sendt for over 2 uker siden. Og nav har bekreftet å ha mottatt den. Dette systemet tar tid. Jeg måtte låne penger av kredittkortet for å klare utgiftene. Andre som har hatt problemer med dette? Eller hva er dere andres erfaringer med systemet? Anonymkode: 095bd...ff6 Tror de fleste erfarer at arbeidsgiver betaler ut vanlig lønn ved sykdom og krever refusjon fra NAV. 1 Siter
slabbedask Skrevet 7. september 2022 Skrevet 7. september 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg venter fortsatt på sykepenger for halve juli. Arbeidsgiver var sen med å sende inn inntektsmelding, men den ble sendt for over 2 uker siden. Og nav har bekreftet å ha mottatt den. Dette systemet tar tid. Jeg måtte låne penger av kredittkortet for å klare utgiftene. Andre som har hatt problemer med dette? Eller hva er dere andres erfaringer med systemet? Anonymkode: 095bd...ff6 Tar minst fire uker ifølge nav.no. https://www.nav.no/no/person/arbeid/sykmeldt-arbeidsavklaringspenger-og-yrkesskade/nyheter/forsinkelser-i-saksbehandlingen-av-sykepenger 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 7. september 2022 Skrevet 7. september 2022 slabbedask skrev (4 timer siden): Tar minst fire uker ifølge nav.no. https://www.nav.no/no/person/arbeid/sykmeldt-arbeidsavklaringspenger-og-yrkesskade/nyheter/forsinkelser-i-saksbehandlingen-av-sykepenger Det ser ut til å ta tid. Jeg sendte inn søknad om sykepenger for halve juli den 1 august. Anonymkode: 095bd...ff6 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 7. september 2022 Skrevet 7. september 2022 Ser ut som det kan ta tid. Kjedelig for de som er avhengig av inntekten hver måned. Anonymkode: 095bd...ff6 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 10. september 2022 Skrevet 10. september 2022 Purr på dem Anonymkode: 8f8c5...a7c 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.