Gå til innhold

Føler meg klokere enn psykologen min.!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg vet dette høres rart ut men jeg føler meg smartere og klokere enn min egen psykolog. Han har gått skolen men virker uten livserfaring. Hvordan og hva skal jeg gjøre? Jeg føler ikke jeg lærer noe av han. 

Anonymkode: 7ffca...d19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg vet dette høres rart ut men jeg føler meg smartere og klokere enn min egen psykolog. Han har gått skolen men virker uten livserfaring. Hvordan og hva skal jeg gjøre? Jeg føler ikke jeg lærer noe av han. 

For det første kan det hende at dette bare en en følelse du har, og for det andre går du vel ikke til psykolog for å lære.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hvilke problemer ønsker du hjelp med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teatrica666 skrev (1 minutt siden):

For det første kan det hende at dette bare en en følelse du har, og for det andre går du vel ikke til psykolog for å lære.

Jeg skal jo lære også? Om meg selv? Hjelper jo ingenting å snakke til en vegg uten et motsvar. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det er jo du som sitter med livserfaringen og sykdommen. Han har kanskje ikke opplevd det samme som deg, og da blir det vanskelig å gjøre seg fortstått. Men han har kanskje en del kunnskap om psykiatri som kan være til hjelp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

frosken skrev (1 minutt siden):

Hvilke problemer ønsker du hjelp med?

Depresjon og sorg (komplisert sorg)? Frem til nå føler jeg ingen hjelp. Jeg bare tenker ha? Hva sa du nå? Osv osv. mange ganger jeg hatt lyst å spørre om han er dum i hodet! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Depresjon og sorg (komplisert sorg)? Frem til nå føler jeg ingen hjelp. Jeg bare tenker ha? Hva sa du nå? Osv osv. mange ganger jeg hatt lyst å spørre om han er dum i hodet! 

En psykolog kan ikke hjelpe med depresjon eller sorg. Kun DU kan hjelpe deg selv. Men man må så klart ha evnene til å få det til. 

Anonymkode: febfb...85f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

En psykolog kan ikke hjelpe med depresjon eller sorg. Kun DU kan hjelpe deg selv. Men man må så klart ha evnene til å få det til. 

Anonymkode: febfb...85f

Det har jeg jo! Derfor går jeg til denne psykologen som liksom skulle hjelpe meg… 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...