Gå til innhold

Når kommer pakken?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

I dag eller på mandag? Fikk melding om at den var for stor for postkassen.. leveres den til hentested den samme dagen eller må jeg vente til mandag. Det er egentlig virkelig en pakke jeg trenger så fort som mulig. Og står jo pakkebojser rett på utsiden av leiligheten min så skjønne ikke hvorfor posten ikke bare putter oppi der...

Anonymkode: 971ab...e2b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Var når jeg spiret den nå at jeg fikk opp meldingen og den var forsøkt levert klokken 09.00... tror du det er mulig den rekker å komme til butikken i posten det i løpet av dagen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

I dag eller på mandag? Fikk melding om at den var for stor for postkassen.. leveres den til hentested den samme dagen eller må jeg vente til mandag. Det er egentlig virkelig en pakke jeg trenger så fort som mulig. Og står jo pakkebojser rett på utsiden av leiligheten min så skjønne ikke hvorfor posten ikke bare putter oppi der...

De kjører nok ferdig runden sin og returnerer til stedet for utkjøring med det som ikke ble levert til slutt vil jeg tro, så du får nok melding igjen utpå dagen, har vært sånn hos meg i alle fall. Skal det i pakkeboks må avsender ha avtale om det tror jeg, de kan ikke bare putte det der sånn uten videre. Det er jo også flere eiere av disse pakkeboksene, både Postnord og Posten og jeg mener å ha sett en til også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Her kommer det inn på hentested neste virkedag.

Anonymkode: 7dae0...ccf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har opplevd at hentemelding kom dagen etter, men en pakke tidligere i sommer ble sendt tilbake til østlandet før den ble sendt tilbake hit igjen. Veldig miljøvennlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...