Gå til innhold

Hvis man har schizofreni men antidepressiva utgjør den største forskjellen sammenliknet med antipsykotika


Everybody

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Da har du sikkert ikke schizofreni. 

Anonymkode: f6378...522

Jeg er ikke lege, men å diagnosere deg med skråsikkerhet klarer jeg likevel.

Trådstarter:

Hvordan er det du mener ad utgjør den største forskjellen? På hvilke symptomer?

Anonymkode: b0f9c...a24

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg er ikke lege, men å diagnosere deg med skråsikkerhet klarer jeg likevel.

Trådstarter:

Hvordan er det du mener ad utgjør den største forskjellen? På hvilke symptomer?

Anonymkode: b0f9c...a24

På depresjon, angst og OCD. Antipsykotika hjelper litt når man tar det med AD. AD blandet med seroquel og latuda utgjør en bra kombo, men det er fremdeles AD som ugjør den største forskjellen.

Endret av Everybody
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Everybody skrev (13 minutter siden):

På depresjon, angst og OCD. Antipsykotika hjelper litt når man tar det med AD. AD blandet med seroquel og latuda utgjør en bra kombo, men det er fremdeles AD som ugjør den største forskjellen.

Det er jo ikke så rart da for antipsykotika er jo i hovedsak ikke ment for å fjerne angst, depresjon og ocd. Det er det antidepressiva som gjør. 

Anonymkode: f6378...522

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det mulig at jeg har psykotisk depresjon istedet? At jeg blir psykotisk når jeg blir alvorlig deprimert? At det er derfor antidepressiva har fungert bedre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Everybody skrev (14 minutter siden):

Er det mulig at jeg har psykotisk depresjon istedet? At jeg blir psykotisk når jeg blir alvorlig deprimert? At det er derfor antidepressiva har fungert bedre?

Har du symptomer på psykose da? 

Anonymkode: f6378...522

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):