AnonymBruker Skrevet 10. september 2022 Del Skrevet 10. september 2022 Er det noen her som har opplevd dette før som pasient? Forskjellsbehandling pga kjønn for eksempel. Er interessert i andres erfaringer ang dette eller om noen mener det ikke finnes pga alle er "ofre" uansett kjønn. Anonymkode: 9d5cb...9ce 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2022 Del Skrevet 10. september 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Er det noen her som har opplevd dette før som pasient? Forskjellsbehandling pga kjønn for eksempel. Er interessert i andres erfaringer ang dette eller om noen mener det ikke finnes pga alle er "ofre" uansett kjønn. Anonymkode: 9d5cb...9ce ???????? Anonymkode: d3ee0...2ec 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Everybody Skrevet 10. september 2022 Del Skrevet 10. september 2022 En mannlig sykepleier sa at jeg måtte stå opp for meg selv når en medpasient var sjefete. Var umulig da jeg var alvorlig deprimert, masse angst, psykose, ocd osv. Hadde det skjedd med en kvinne? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2022 Del Skrevet 10. september 2022 Everybody skrev (7 minutter siden): En mannlig sykepleier sa at jeg måtte stå opp for meg selv når en medpasient var sjefete. Var umulig da jeg var alvorlig deprimert, masse angst, psykose, ocd osv. Hadde det skjedd med en kvinne? Jeg har hatt flere opplevelser med iskalde kvinner i helsevesenet, så det skjer så absolutt blant kvinner også. Anonymkode: 69f4b...cd8 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Everybody Skrevet 10. september 2022 Del Skrevet 10. september 2022 Tenk å være så totalt ubrukelig udugelig ræva faens sykepleier at du står og ser på at en pasient blir sjefet rundt av en medpasient og kommer dagen etterpå og sier man må stå opp for seg selv. Har tydelig aldri opplevd noe som helst av psykiske lidelser selv😂😂😂😂 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Everybody Skrevet 10. september 2022 Del Skrevet 10. september 2022 Men ellers tror jeg menn og kvinner blir behandlet ganske likt og får lik hjelp. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru2020 Skrevet 10. september 2022 Del Skrevet 10. september 2022 Jeg har aldri opplevd å bli annerledes behandlet enn det motsatte kjønn. Jeg har stort sett blitt behandlet som meg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2022 Del Skrevet 10. september 2022 Everybody skrev (2 timer siden): En mannlig sykepleier sa at jeg måtte stå opp for meg selv når en medpasient var sjefete. Var umulig da jeg var alvorlig deprimert, masse angst, psykose, ocd osv. Hadde det skjedd med en kvinne? En mannlig pleier var voldelig mot meg. Jeg er kvinne. Anonymkode: a1ddc...5af 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2022 Del Skrevet 11. september 2022 Everybody skrev (5 timer siden): Men ellers tror jeg menn og kvinner blir behandlet ganske likt og får lik hjelp. Nei det er forsket på at menn har lettest for å få hjelp. Grunnen er vel at kvinner søker hjelp for selv små problemer, mens når menn først søker hjelp så er det som regel ganske krise Anonymkode: fee85...573 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2022 Del Skrevet 11. september 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Nei det er forsket på at menn har lettest for å få hjelp. Grunnen er vel at kvinner søker hjelp for selv små problemer, mens når menn først søker hjelp så er det som regel ganske krise Anonymkode: fee85...573 Helvetes toskete mannfolk!!! Anonymkode: a1ddc...5af 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2022 Del Skrevet 11. september 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Nei det er forsket på at menn har lettest for å få hjelp. Grunnen er vel at kvinner søker hjelp for selv små problemer, mens når menn først søker hjelp så er det som regel ganske krise Anonymkode: fee85...573 Feil. Menn får lettere hjelp, men ikke fordi de har større problemer. https://www.legeforeningen.no/om-oss/Styrende-dokumenter/fond-og-legater/allmennmedisinsk-forskningsfond/forskningsnytt/lettere-for-menn-a-fa-hjelp-i-psykisk-helsevern/ Anonymkode: aa439...4e2 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.