Gå til innhold

Jeg er full hvordan blir jeg edru fort?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Du kan ikke gjøre noe for å senke promillen, annet enn å ta tiden til hjelp. 
 

Drikke vann, spise, trene (?), frisk luft etc etc kan kanskje få deg til å føle deg bedre, men promillen senkes altså ikke. 
 

Det beste er derfor at du slutter å drikke alkohol, spiser litt, drikker vann for å minske risiko for hodepine i morgen, og rett og slett går og legger deg. Og at du for all del ikke finner på å kjøre bil el lign før i morgen – kanskje også et godt stykke utpå dagen i morgen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

morsan skrev (20 timer siden):

Du kan ikke gjøre noe for å senke promillen, annet enn å ta tiden til hjelp. 
 

Drikke vann, spise, trene (?), frisk luft etc etc kan kanskje få deg til å føle deg bedre, men promillen senkes altså ikke. 
 

Det beste er derfor at du slutter å drikke alkohol, spiser litt, drikker vann for å minske risiko for hodepine i morgen, og rett og slett går og legger deg. Og at du for all del ikke finner på å kjøre bil el lign før i morgen – kanskje også et godt stykke utpå dagen i morgen. 

Tja. 

Anonymkode: 8de6e...5fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

morsan skrev (11 timer siden):

Takk for utdypende og innsiktsfull kommentar. 

Hva vil du jeg skal utdype? Hva skal jeg si for og ha innsikt at jeg var full? Jeg vet ikke hva du vil jeg skal utdype? Jeg var full og jeg ville bli edru og jeg ble ikke edru og jeg var full og da kan jeg ikke utdype at jeg var full for og bli edru. 

Anonymkode: 8de6e...5fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Og tilslutt nå har jeg drukket vann for og bli edru. Takk for meg med ønske om en god natt! 

Anonymkode: 8de6e...5fb

Det er to døgn siden du startet tråden, jeg håper virkelig ikke du var så dritings at det tok deg to døgn å bli edru!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus skrev (9 minutter siden):

Det er to døgn siden du startet tråden, jeg håper virkelig ikke du var så dritings at det tok deg to døgn å bli edru!?

Nå slhmnee jeg ikke hva du snakker om. God natt for i dag. Nå må jeg sove! 

Anonymkode: 8de6e...5fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Og tilslutt nå har jeg drukket vann for og bli edru. Takk for meg med ønske om en god natt! 

Anonymkode: 8de6e...5fb

Oohh 

Anonymkode: a0043...a32

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 18.9.2022 den 22.59):

d har jeg ikke

Anonymkode: 8de6e...5fb

Er ikke normalt ha prommille over 3 netter på rad...  Så kan jo begynne og lure..  har du blitt edru nå?  Er vel kansje fylleskriving du drev med til begynne med?  Ja , da er saken oppklart i hvertfall om du var edru på siste svar... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...