Gå til innhold

Å ønske sin egen familie vekk


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Eller kanskje heller meg langt vekk fra dem. Mann og barn. Det er vanskelige ord å skrive. For de fortjener så mye mer. Jeg lyver når jeg smiler og sier «jeg liker veldig godt å være sammen med deg også lille venn!» 
 

Er vel bare ute etter en..jeg vet ikke..bekreftelse på at det bare er depresjonen som snakker. At det ikke vil være sånn for alltid. At det kanskje er..om ikke normalt - så iallfall ikke så forferdelig dårlig gjort som det føles.

Anonymkode: dcdc6...c29

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Glitter skrev (5 timer siden):

Det er ganske vanlig ved depresjon det. Du er ingen dårlig mor, du bare har en veldig dårlig periode. ❤

Og der kom tårene. Tusen takk ❤️ Det var egentlig alt jeg trengte.

Anonymkode: dcdc6...c29

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Eller kanskje heller meg langt vekk fra dem. Mann og barn. Det er vanskelige ord å skrive. For de fortjener så mye mer. Jeg lyver når jeg smiler og sier «jeg liker veldig godt å være sammen med deg også lille venn!» 
 

Er vel bare ute etter en..jeg vet ikke..bekreftelse på at det bare er depresjonen som snakker. At det ikke vil være sånn for alltid. At det kanskje er..om ikke normalt - så iallfall ikke så forferdelig dårlig gjort som det føles.

Anonymkode: dcdc6...c29

Du er en like god mamma for det, ingen over eller under deg, du er den beste for dine barn. Uansett hva hvem og hvorfor❤️

Anonymkode: e507b...b96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Du er en like god mamma for det, ingen over eller under deg, du er den beste for dine barn. Uansett hva hvem og hvorfor❤️

Anonymkode: e507b...b96

Vel, det der er jeg ikke enig i. Jeg vet ingenting om ts sine morsevner og det er ikke det jeg kommenterer her, men det er selvfølgelig ikke alltid at biologisk mor er den beste for sine barn. 

Anonymkode: 27397...b3e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Vel, det der er jeg ikke enig i. Jeg vet ingenting om ts sine morsevner og det er ikke det jeg kommenterer her, men det er selvfølgelig ikke alltid at biologisk mor er den beste for sine barn. 

Anonymkode: 27397...b3e

For barna er som oftest mammaen den biologiske mamma den beste. Jo som oftest er det! Har du egne barn? 

Anonymkode: e507b...b96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Vel, det der er jeg ikke enig i. Jeg vet ingenting om ts sine morsevner og det er ikke det jeg kommenterer her, men det er selvfølgelig ikke alltid at biologisk mor er den beste for sine barn. 

Anonymkode: 27397...b3e

Barnas kjærlighet kan aldri bli like sterk som de har for sin mamma,

Så jo! Stort sett er den biologiske alltid det beste! 

Anonymkode: e507b...b96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, her tok det en annen vending ja 😳 
 

Det er vondt å kjenne at en ikke føler like sterkt for barna sine, for meg er dette helt nytt og skremmende (og barna er ikke så små lengre, men alle har heldigvis ikke vokst forbi meg helt enda..). Det er sikkert mange eksempler på folk som får barn i situasjoner de ikke burde, av hensyn til barna. Men jeg er heldigvis ikke helt der at jeg tar den diskusjonen til meg. Kunne ikke vite at jeg skulle skli ned i en mørk kjeller av en depresjon et tosifret antall år etter at jeg ble mamma 🙄

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Du er en like god mamma for det, ingen over eller under deg, du er den beste for dine barn. Uansett hva hvem og hvorfor❤️

Anonymkode: e507b...b96

❤️❤️❤️ Ja, tviler egentlig ikke på det. De hadde ikke hatt det bedre uten meg - men jeg håper bare det går over. Plutselig er jeg der at jeg har mest lyst å flytte langt vekk, bare bo alene. Angrer på at jeg fikk barn. Den setningen har jeg faktisk aldri tenkt før, og den er så ubeskrivelig vond.

Anonymkode: dcdc6...c29

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...