AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 Del Skrevet 17. september 2022 Skal bytte fra zoloft til Brintellix så i en overgang går jeg nå på 5 mg Brintellix og 25 mg zoloft. Om en uke slutter jeg på zoloft og går opp til 10 mg Brintellix. Begynte i går og kjenner på en økende svimmelhet. Nå må jeg ligge og klarer ikke stå oppreist eller sitte. Vil dette gå over, er det verst i innkjøringsfasen? Håper virkelig det. Orker ikke mat og er oppgiret. Er dette vanlig? Anonymkode: 9fae5...add 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annemonis Skrevet 17. september 2022 Del Skrevet 17. september 2022 Helt vanlig bivirkning, så hold ut! Jeg gikk på Brintellix i 3 år, sluttet i våres. Måtte dessverre start opp igjen nå og ligger rett ut m kvalme og svimmelhet. Men de fungerer så godt når disse oppstart bivirkningene gir seg! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 Del Skrevet 17. september 2022 Annemonis skrev (1 time siden): Helt vanlig bivirkning, så hold ut! Jeg gikk på Brintellix i 3 år, sluttet i våres. Måtte dessverre start opp igjen nå og ligger rett ut m kvalme og svimmelhet. Men de fungerer så godt når disse oppstart bivirkningene gir seg! Ligger rett ut med kvalme og svimmelhet her og. Ok, da vet jeg at det er en vanlig bivirkning. Hvor lang tid tok det før det ga seg hos deg da du begynte på brintellix? Anonymkode: 9fae5...add 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.