Gå til innhold

Kronisk senebetennelse i håndledd og arm


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det slik at jo sterkere jeg blir i den hånda, desto større og flere belastninger klarer jeg? Sånn at det hjelper å trene? Eller?

Anonymkode: c1347...b53

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Er det slik at jo sterkere jeg blir i den hånda, desto større og flere belastninger klarer jeg? Sånn at det hjelper å trene? Eller?

Anonymkode: c1347...b53

Hvis du allerede har betennelse er nok ikke hardtrening det lureste... Men sakte og rolig opptrening når du er bedre er vel tingen vil jeg tro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus skrev (47 minutter siden):

Hvis du allerede har betennelse er nok ikke hardtrening det lureste... Men sakte og rolig opptrening når du er bedre er vel tingen vil jeg tro.

Takk for svar. Jeg driver med spotsskyting og vurderer å gi meg pga for mye motgang. Begynner å bli oppgitt.

Anonymkode: c1347...b53

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Takk for svar. Jeg driver med spotsskyting og vurderer å gi meg pga for mye motgang. Begynner å bli oppgitt.

Anonymkode: c1347...b53

Æsj da - kjedelig om du må gi deg med noe du synes er gøy da! Håper du får skikk på armen igjen og ev. resten om det er mer som har gitt deg motgang. Lykke til! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus skrev (9 timer siden):

Æsj da - kjedelig om du må gi deg med noe du synes er gøy da! Håper du får skikk på armen igjen og ev. resten om det er mer som har gitt deg motgang. Lykke til! 

Jeg har plagdes lenge og gir opp nå. Det er bare utfordringer og motgang for meg. 

Anonymkode: c1347...b53

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...