Gå til innhold

Jeg tror jeg har fått kreft i halsen. Slim i halsen som ikke går bort.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Det kommer jo an på hvor i landet du bor. Men hvorfor vil du ikke starte med å gå til din fastlege?

Anonymkode: 6ff25...d50

Det tar for langt tid med henvisning for og få time så jeg må få kreft diagnosen fort sånn at hvis jeg har det så overlever jeg. Jeg har akkurat begynt å føle at livet begynner og bli bedre så jeg har ikke tid til å vente i mange uker. 

Anonymkode: a1e6e...52e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det tar for langt tid med henvisning for og få time så jeg må få kreft diagnosen fort sånn at hvis jeg har det så overlever jeg. Jeg har akkurat begynt å føle at livet begynner og bli bedre så jeg har ikke tid til å vente i mange uker. 

Anonymkode: a1e6e...52e

Forhåpentligvis er det noe helt uskyldig, men hva med å starte å google stedet du bor og privatlege? Ingen kan hjelpe deg når vi ikke aner hvor du bor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus skrev (15 minutter siden):

Forhåpentligvis er det noe helt uskyldig, men hva med å starte å google stedet du bor og privatlege? Ingen kan hjelpe deg når vi ikke aner hvor du bor.

Jeg kjenner på meg at jeg har kreft, jeg er nesten helt sikker. Har bare opplevd uflaks i livet så det er bare dette som mangler. Bor i Bergen. 

Anonymkode: a1e6e...52e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Jeg kjenner på meg at jeg har kreft, jeg er nesten helt sikker. Har bare opplevd uflaks i livet så det er bare dette som mangler. Bor i Bergen. 

Anonymkode: a1e6e...52e

Jeg tror ikke man kan kjenne på seg at man har kreft fordi man har slim i halsen. Volvat i Bergen er et forslag i alle fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Jeg kjenner på meg at jeg har kreft, jeg er nesten helt sikker. Har bare opplevd uflaks i livet så det er bare dette som mangler.

Verken slim i halsen eller en følelse av at katastrofen er nær, er typiske symptomer på kreft. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Det beste er å undersøke det, men ikke tro at det er kreft før det er bevist. Mange plager er av uskyldige årsaker. 

Anonymkode: d40f5...ee1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...