Gå til innhold

Si fra nå eller om 20 min


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg trenger hjelp til å velge. Skal jeg si fra om at jeg ønsker å skrives ut i dag nå med en gang eller om 20 min? Jeg er litt sånn at jeg tenker det vil være stor forskjell på om jeg sier fra nå eller om 20 min. Hva tror du?

Anonymkode: 0a988...7ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, jeg vet jeg er rar. Men jeg fikk tanken om å reise hjem for 40 min siden og når jeg først får en tanke må det skje fort.

Anonymkode: 0a988...7ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Dette drøfter du med ditt kontaktpersonale og ikke på internett.

Anonymkode: 32636...7eb

Det var det jeg har gjort nå. Spørsmålet var bare når jeg skulle spørre og si fra om at jeg ønsket det.

Anonymkode: 0a988...7ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ingenting å si. Du har jo nå ventet så lenge på svar at saken har løst seg selv, de 20 minuttene har allerede gått.

Anonymkode: 23336...829

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har ingenting å si. Du har jo nå ventet så lenge på svar at saken har løst seg selv, de 20 minuttene har allerede gått.

Anonymkode: 23336...829

Hehe, fikk svar på ett annet forum, så da gjorde jeg som første person svarte...

Anonymkode: 0a988...7ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg trenger hjelp til å velge. Skal jeg si fra om at jeg ønsker å skrives ut i dag nå med en gang eller om 20 min? Jeg er litt sånn at jeg tenker det vil være stor forskjell på om jeg sier fra nå eller om 20 min. Hva tror du?

Anonymkode: 0a988...7ea

Slike innlegg som det her får meg alltid til å tenke at her er det en person som er ute etter bekreftelse fra andre personer på at en burde være innlagt. 

Uansett ingen her kjenner din situasjon. Er du veldig syk så er det best å bli, men klarer du deg hjemme så er hjemme alltid best. 

Anonymkode: a0e44...b95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Slike innlegg som det her får meg alltid til å tenke at her er det en person som er ute etter bekreftelse fra andre personer på at en burde være innlagt. 

Uansett ingen her kjenner din situasjon. Er du veldig syk så er det best å bli, men klarer du deg hjemme så er hjemme alltid best. 

Anonymkode: a0e44...b95

Du har rett i at jeg er ute etter bekreftelse ja, men ikke nødvendigvis på om det at andre synes jeg burde være innlagt eller ikke. Er bare enormt ambivalent.

Anonymkode: 0a988...7ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg trenger hjelp til å velge. Skal jeg si fra om at jeg ønsker å skrives ut i dag nå med en gang eller om 20 min? Jeg er litt sånn at jeg tenker det vil være stor forskjell på om jeg sier fra nå eller om 20 min. Hva tror du?

Anonymkode: 0a988...7ea

Hva er forskjellen om du sier i fra om 20 minutter?

Litt rart spørsmål, hva trenger du egentlig hjelp med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

cathlin skrev (1 minutt siden):

Hva er forskjellen om du sier i fra om 20 minutter?

Litt rart spørsmål, hva trenger du egentlig hjelp med?

Det er vanskelig å forklare forskjellen. Men slik jeg tenker så kan mye ha skjedd på 20 minutter. La oss si jeg spør med en gang, da er legen jeg skal snakke med her. Men 20 min senere har han gått fra jobb f.eks. 

Jeg trengte egentlig bare hjelp med å bestemme meg for om jeg skulle spørre med en gang eller vente 20 min.

Anonymkode: 0a988...7ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...