Gå til innhold

Redd for at Putin skal angripe oss med atomvåpen..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Er det sannsynlig? Noen sier at han har truet med det... 

Anonymkode: f104b...104

Putin har vel vist godt at han gjør det han sier han ikke skal gjøre, men gjør ikke det han sier han skal gjøre. Så så lenge han truer med atomvåpen tenker jeg du kan være trygg på at det ikke skjer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk om du var et  forsøksdyr. Din kropp ble brukt til grusomme eksperimenter  . Dag ut å dag inn.masse smatter, redsel   Torturert den lille kroppen så mye menneskene bare vil. Det er hverdagen til milliarder av dyr. Hvert eneste sekund hele døgnet. 

Anonymkode: bbfc4...5b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

«I Russland tas resultatet på forskudd: «I dag er avstemning, i morgen anerkjennelse som en del av Russland, dagen etter i morgen: et angrep på Russlands territorium, slik at det blir en fullskala krig mellom Ukraina / NATO og Russland», skrev Putins propagandasjef Margarita Simonjan på Telegram 19. september.»

Anonymkode: 05adf...da0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Russlands verste mareritt er en krig med NATO.

Derfor forsøker de etter beste/verste/whatever evne å avskrekke NATO og Europa med mye stygge ord.

Russland har vist seg som en nokså ubrukelig militærmakt etter hva vi ser i Ukraina. Utdatert utstyr, umotiverte soldater og dårlig ledelse. At Russland ønsker å kjempe på enda flere fronter ser jeg på som nærmest utenkelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det han mener er sannsynligvis å bruke taktiske atomvåpen i Ukraina for å vinne krigen.

Ut i fra svarene fra vestlige ledere så vil man ikke svare med atomvåpen. Trusslene går mer i retning av at Russland vil være utstøtt for alltid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grendel skrev (På 23.9.2022 den 12.59):

Det han mener er sannsynligvis å bruke taktiske atomvåpen i Ukraina for å vinne krigen.

Ut i fra svarene fra vestlige ledere så vil man ikke svare med atomvåpen. Trusslene går mer i retning av at Russland vil være utstøtt for alltid.

Jeg blir veldig redd av dette med mulige sabotasjen i Østersjøen. Men håper på at det ikke blir verre ting som skjer. 

Er litt sjokkert over at Norge gir våpen til Ukraina, og på toppen av det virker de redde ut for å bli angrepet av Russland. Mener at Norge burde ikke delta i å gi våpen. Russland er ikke et land å spøke med  

Anonymkode: f104b...104

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Jeg blir veldig redd av dette med mulige sabotasjen i Østersjøen. Men håper på at det ikke blir verre ting som skjer. 

Er litt sjokkert over at Norge gir våpen til Ukraina, og på toppen av det virker de redde ut for å bli angrepet av Russland. Mener at Norge burde ikke delta i å gi våpen. Russland er ikke et land å spøke med  

Anonymkode: f104b...104

Ja, det virker ikke veldig rasjonelt. Gassrørledningene kostet visst 70 milliarder. Det er en dyr måte å sende et signal. De kunne ha latt være å selge gass. 

Jeg tenker:

1. Norge bør passe veldig godt på egne installasjoner.

2.  At man ellers burde ignorere den type utagering/selvskading som Russland driver med.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jeg blir veldig redd av dette med mulige sabotasjen i Østersjøen. Men håper på at det ikke blir verre ting som skjer. 

Er litt sjokkert over at Norge gir våpen til Ukraina, og på toppen av det virker de redde ut for å bli angrepet av Russland. Mener at Norge burde ikke delta i å gi våpen. Russland er ikke et land å spøke med  

Anonymkode: f104b...104

Det er vel nettopp en god grunn til å gi våpen til Ukraina, fordi Russland ikke er et land å spøke med. Hvis Russland vinner i Ukraina, viser vi autoritære ledere at det bare er å ta for seg av andre land. Hva blir da det neste? Vi spøker ikke med Russland, vi forteller Russland at man ikke bare kan ta alt man vil ha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg antar at Russland sprengte gassledningene som en false flag-operasjon, først og fremst ment til bruk innenriks (der de skylder på NATO og bruker det som nok et påskudd for mobilisering), men også som et skudd for baugen og som villedning i Vesten.

Problemet i Norge er ikke at vi går våpen til Ukraina, men at vi er for naive og unnfallende. Vi har latt — og lar ennå! — russiske spionbåter tråle kysten vår, hvor de samler inn informasjon om sårbarheter (og legger sprengladninger for alt vi veit). At dette får pågå er utrolig trist, men nå har i hvert fall opinionen kommet på banen.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...