Gå til innhold

Har jeg personlighetsforstyrrelse/schizofreni?


Gjest zombie

Anbefalte innlegg

Gjest zombie

Jeg føler meg levende død.At jeg bare eksisterer,men føler ingenting.Tankevirksomheten stopper helt opp,ofte kan jeg ha an vakumfølelse i hodet.Jeg har tatt IQ-test,så jeg kan karakteriserer meg selv som svært begavet.

Likevel føler jeg meg treg,distre,får ikke satt ord på ting,enda har jeg dem klart i hodet.Talen stopper opp,ordene stokker seg,folk synes jeg er rar som oppfører meg så anspent og nervøst.Tenker fortere en jeg snakker.Sier feil og er veldig irritabel,sint og lei meg ofte.Har ingen å snakke med.

Hva kan det være,sa jeg blir så engstelig av å gå å gruble hele tiden på det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nils Håvard Dahl, psykiater

Det kan jeg ikke uttale meg om på grunnlag av det du skriver.

Siden dette hemmer deg mye, synes jeg du skal oppsøke lege for en utredning/diagnostisering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...