Gå til innhold

Tanker om selvmord, hvordan endre tankegang?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg har mye tanker om selvmord. Hvordan kan en endre tankegang? Få mindre slike tanker? Endre mening?

Anonymkode: 4f72a...b45

Måten jeg har gjort det på er å sysselsette meg med ting som gjør at jeg ikke tenker like ofte på det. 

Anonymkode: 3b882...338

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Måten jeg har gjort det på er å sysselsette meg med ting som gjør at jeg ikke tenker like ofte på det. 

Anonymkode: 3b882...338

❤️

Anonymkode: 4f72a...b45

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Jeg har mye tanker om selvmord. Hvordan kan en endre tankegang? Få mindre slike tanker? Endre mening?

Anonymkode: 4f72a...b45

Få stablet noen få men gode rutiner på plass i livet kan gjøre underverker. Å ta store avgjørelser når man er langt nede eller ustabil er sjelden smart. Å gå etter posten, drikke kaffe på cafe, spise ute, vaske vinduer, gå på jobb eller skole, eller ha faglige gjøremål hjemme gir mening.

Anonymkode: d4e33...544

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...