Gå til innhold

Snakker du med andre om vrangforestillingene dine?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg kan få litt sånn når jeg blir veldig deprimert. Jeg vet ikke om det er direkte vrangforestillinger da jeg i de situasjonene også har tvil på om det kan stemme, men følelsene jeg får knyttet til det og at det virkelig kjennes sant ut gjør at jeg lurer på om det er en slags depressiv vrangforestilling. Jeg har nevnt noe om det innimellom til behandler, men vi har ikke snakket så mye om det egentlig. Det går alltid over hos meg når jeg kommer meg litt til hektene uansett så det er liksom ikke så mye vits i å bruke tid på det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Everybody skrev (8 timer siden):

Holder det for meg selv, har til og med vanskeligheter for å fortelle det til behandler.

Samme her. 

 

Glitter skrev (1 minutt siden):

Jeg kan få litt sånn når jeg blir veldig deprimert. Jeg vet ikke om det er direkte vrangforestillinger da jeg i de situasjonene også har tvil på om det kan stemme, men følelsene jeg får knyttet til det og at det virkelig kjennes sant ut gjør at jeg lurer på om det er en slags depressiv vrangforestilling. Jeg har nevnt noe om det innimellom til behandler, men vi har ikke snakket så mye om det egentlig. Det går alltid over hos meg når jeg kommer meg litt til hektene uansett så det er liksom ikke så mye vits i å bruke tid på det. 

Ja, jeg har også mest sånne "ting" når jeg er i dårlig fase. Ikke så mye når jeg er stabil og frisk, men det hender av og til. 

Anonymkode: ddc5e...c10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarer ikke å snakke med noen. Men nå går jeg ikke i behandling heller da jeg ble kastet ut nettopp fordi jeg ikke greide å si noe eller stole på han. 

Anonymkode: 02ca7...49c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...