Gå til innhold

Hadde vært litt gøy om putin gjorde hele Norge uten strøm


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg har lyst til å leve som i gamledager. Klare meg uten internett, tv og tenne bål til middagen 

Anonymkode: a63d6...9fe

Ta med deg et telt og bosett deg i skogen så skal du se hvor lenge det er gøy. ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Jeg har lyst til å leve som i gamledager. Klare meg uten internett, tv og tenne bål til middagen 

Anonymkode: a63d6...9fe

Du kan jo bare skru av strømmen hos deg selv, og leve som i gamledager.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trine skrev (3 minutter siden):

Du kan jo bare skru av strømmen hos deg selv, og leve som i gamledager.  

Og slå av mobilen. Tipper ts ikke gjør det. 

Anonymkode: 5f454...efc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Og slå av mobilen. Tipper ts ikke gjør det. 

Anonymkode: 5f454...efc

Ja, den vil jo slå seg av ganske raskt hvis du ikke har strøm. Med mindre du jukser og lader i bilen eller andre steder. Jeg er overbevist om at ts ikke gjør det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg har lyst til å leve som i gamledager. Klare meg uten internett, tv og tenne bål til middagen 

Anonymkode: a63d6...9fe

Artig at det ikke er nok for deg å tenke eller si det til noen, men at du må koble deg på internett for å formidle det 😇 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kayia skrev (4 minutter siden):

Artig at det ikke er nok for deg å tenke eller si det til noen, men at du må koble deg på internett for å formidle det 😇 

😂

Anonymkode: 5f454...efc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kayia skrev (1 time siden):

Artig at det ikke er nok for deg å tenke eller si det til noen, men at du må koble deg på internett for å formidle det 😇 

Syns det ville vært gøy å se alle andre som får panikk over å ha ikke få være på nett heller. 

Anonymkode: a63d6...9fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Worriesome Plenty 2

Husker da jeg drev ett forum engang for lenge siden. Jeg ga det bort. En av de nye moderatorene hadde anti-tecnology@………com som e-postadresse.

 

Det fant jeg selvmotsigende. Er du anti tech har du ikke Mail og pc.

Endret av Oger
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Jeg tror ikke det hadde vært noe som helst moro å leve helt uten strøm. Men du kan jo gjøre som @Trine skriver, skru av all strøm i din bolig og se hvor lenge du synes det er morsomt. (Håper ikke du har altfor mye i fryseren). 

Vi mennesker har jo innrettet oss sånn at vi trenger en del strøm i hverdagen. I gamle,gamle dager var det så klart annerledes. Men tror ikke det alltid var like moro da heller. 

Endret av Osten
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg var ca på dag 14 uten innlagt vann og kom hjem til et kaldt og mørkt hus, syns jeg egentlig ting begynte å bli ikke så moro lenger, og jeg er relativt godt vant med å leve primitivt. Da jeg fant ut at det var en planlagt utkobling, jeg hadde bare ikke blitt varslet, var det koselig nok å fyre i ovnen og grave fram noen stearinlys. Men jeg hadde jo strøm på både pc-en og mobilen. Jeg gikk for strikking så jeg ikke skulle bruke opp batteriet på mobilen. Men det var altså noen timer, én kveld. Jeg går heller uten vann enn uten strøm. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...