Gå til innhold

De som jobber som moderator år etter år


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

De som oppdrar andre hva er det med disse menneskene? Er de ute etter makten de aldri fikk eller liker de og herse med folk?  Dette er bare spørsmål jeg lurer på. Det gjelder ikke her inne, her føler jeg at man blir respektert uansett nesten. 

Anonymkode: 846b0...17e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

De som oppdrar andre hva er det med disse menneskene? Er de ute etter makten de aldri fikk eller liker de og herse med folk?  Dette er bare spørsmål jeg lurer på.

Det er jo svært mange i et moderne samfunn som har en jobb som (bl.a.) omfatter å passe på at et regelverk blir fulgt? Jeg tviler på at alle disse egentlig har slike jobber fordi de liker følelsen av makt og / eller å herse med andre. 

Tenk på moderatorene som dommerne i ballspill: De har et felles regelverk å forholde seg til, men det må tolkes der og da til situasjonen, og det er ikke til å unngå at det iblant blir tatt avgjørelser som en annen dommer kanskje ville gjort litt annerledes. Men slikt stikker ikke så dypt, og det er ingen grunn til å ta det personlig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laban skrev (1 minutt siden):

Det er jo svært mange i et moderne samfunn som har en jobb som (bl.a.) omfatter å passe på at et regelverk blir fulgt? Jeg tviler på at alle disse egentlig har slike jobber fordi de liker følelsen av makt og / eller å herse med andre. 

Tenk på moderatorene som dommerne i ballspill: De har et felles regelverk å forholde seg til, men det må tolkes der og da til situasjonen, og det er ikke til å unngå at det iblant blir tatt avgjørelser som en annen dommer kanskje ville gjort litt annerledes. Men slikt stikker ikke så dypt, og det er ingen grunn til å ta det personlig.