Gå til innhold

Hva er din erfaring med samtaler med psykiatrisk sykepleier?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er sikkert ganske varierende og nok litt avhengig av kjemi. Da jeg begynte så var jeg til en forsamtale og da fortalte jeg hva jeg trengte av en psykiatrisk sykepleier.  Tror de prøvde å finne en som matchet med det jeg ønsket, for det har jeg fått. Nå har jeg bare gått der en kort stund, men er veldig fornøyd. 

Annonse

Jeg har blandede erfaringer. Av 8 perioder med støttesamtaler var det kun ei jeg opplevde det gikk an å ha greie samtaler med. Flere av de andre var mest opptatt av hvor mye jeg fylte dagene med diverse ting og hvilke andre tjenester og tilbud kommunen hadde. Hvordan jeg hadde det og mine problemer var visst mindre viktig med tanke på hvor mye jeg ble avbrutt når jeg trengte å fortelle ting. 

AnonymBruker skrev (På 3.10.2022 den 13.41):

Hva er din erfaring med samtaler med psykiatrisk sykepleier i kommunen?

Jeg håper på å få behandler der snart og er usikker på hva jeg kan forvente. 

Anonymkode: f9787...7d6

Ofte langt mer oppdatert enn tradisjonelle behandlere: type psykolog/lege. Svært god erfaring. Fremstår også mer "hands on" enn å sitte å drøvtygge på alt som er gammelt.

Anonymkode: 67d91...fc5

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...