Gå til innhold

Å bli oppdratt selvom man er voksen av andre på nett.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Blir gitt konsekvenser også. Dette får meg til og rase av sinne mot de som gjør dette. Det er spesielt er forum som gjør dette. 

Anonymkode: 7ce02...3ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Blir gitt konsekvenser også. Dette får meg til og rase av sinne mot de som gjør dette. Det er spesielt er forum som gjør dette. 

Anonymkode: 7ce02...3ca

Spørsmålet er jo hvorfor du lar deg styre av andre i så stor grad?

Anonymkode: 1e625...21f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen trenger dessverre å oppdras, selv om de er voksne. Uten at jeg vet om det gjelder deg, TS.

Anonymkode: 00439...451

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Blir gitt konsekvenser også. Dette får meg til og rase av sinne mot de som gjør dette. Det er spesielt er forum som gjør dette. 

Anonymkode: 7ce02...3ca

Umulig å svare på når vi ikke vet hva det gjelder. :) Nei, du trenger ikke si mer om det, det er ikke poenget. Men når man mottar kritikk så kan det jo være hensiktsmessig og tenke litt over om kritikken faktisk kan være berettiget også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Spørsmålet er jo hvorfor du lar deg styre av andre i så stor grad?

Anonymkode: 1e625...21f

Nei jeg lar meg ikke styre derfor gjør jeg ikke som de vil heller alltid. Men synes det er fascinerende at enkelte lever av å irettesette andre og synes dette er meningsfylt. 

Anonymkode: 7ce02...3ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lillemus skrev (50 minutter siden):

Umulig å svare på når vi ikke vet hva det gjelder. :) Nei, du trenger ikke si mer om det, det er ikke poenget. Men når man mottar kritikk så kan det jo være hensiktsmessig og tenke litt over om kritikken faktisk kan være berettiget også?

Nei det er tragisk alt sammen, på grensen til tilbakestående derfor er det en underholdningsverdi i det…

Anonymkode: 7ce02...3ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Noen trenger dessverre å oppdras, selv om de er voksne. Uten at jeg vet om det gjelder deg, TS.

Anonymkode: 00439...451

Du er vel en av de som oppdrar andre…

Anonymkode: 7ce02...3ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Du er vel en av de som oppdrar andre…

Anonymkode: 7ce02...3ca

Ja, hvis det trengs. Jeg hadde jo håpet at folk var voksne nok til at man ikke trengte det.

Anonymkode: 00439...451

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Ja, hvis det trengs. Jeg hadde jo håpet at folk var voksne nok til at man ikke trengte det.

Anonymkode: 00439...451

Ingen trenger det så det kan du bare slutte med. Man ler av det. 

Anonymkode: 7ce02...3ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ingen trenger det så det kan du bare slutte med. Man ler av det. 

Anonymkode: 7ce02...3ca

Virker ikke som du ler av det. Virker mer som om du var snurt og irritert i startinnlegget.

Anonymkode: 00439...451

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Virker ikke som du ler av det. Virker mer som om du var snurt og irritert i startinnlegget.

Anonymkode: 00439...451

Det er irriterende at noen holder på sånn, det er tilbakestående og patetisk. 

Anonymkode: 7ce02...3ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Nei jeg lar meg ikke styre derfor gjør jeg ikke som de vil heller alltid. Men synes det er fascinerende at enkelte lever av å irettesette andre og synes dette er meningsfylt. 

Anonymkode: 7ce02...3ca

Er det disse som alltid repeterer typisk politisk korrekte svar? Isåfall er jeg enig. De fleste av oss selv om vi er voksne, har upopulære meninger og ting vi henger oss opp i som noen kanskje mener vi er for «gamle» til. Men det stemmer ikke at vi er så for gamle til mye. Det er bare enkelte gammeldagse folk som må sitte på nett for det er vel det eneste stedet de kan få medhold og likes. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (57 minutter siden):

Nei jeg lar meg ikke styre derfor gjør jeg ikke som de vil heller alltid. Men synes det er fascinerende at enkelte lever av å irettesette andre og synes dette er meningsfylt. 

Anonymkode: 7ce02...3ca

Bra, for det skal du ikke. Jeg er enig med deg at det er rart. 

Anonymkode: 1e625...21f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så det å korrigere andre er forferdelig. Men det er helt innafor å skrive at noen oppfører seg på en måte som er:

- tilbakestående
- patetisk
- lever av å irettesette andre
- er gammeldagse
- får bare medhold på nettet

Jeg tror noen trenger å ta en titt i speilet.

Anonymkode: 00439...451

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror at mennesker som har lavt selvbilde eller har dårlige erfaringer med autoriteter lettere føler seg ydmyket hvis noen behandler dem med en belærende tone. Og det er uten tvil noen på dette forumet som uttaler seg som om de vet bedre enn andre. Som lett viser en litt oppdragerholdning. Kanskje de vet bedre også men kunsten er å formidle det med respekt. 

Anonymkode: 6b07f...755

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Tror at mennesker som har lavt selvbilde eller har dårlige erfaringer med autoriteter lettere føler seg ydmyket hvis noen behandler dem med en belærende tone. Og det er uten tvil noen på dette forumet som uttaler seg som om de vet bedre enn andre. Som lett viser en litt oppdragerholdning. Kanskje de vet bedre også men kunsten er å formidle det med respekt. 

Anonymkode: 6b07f...755

Nei det handler ikke om dårlig selvbilde eller selvtillit, det handler om og ikke panser oppdra av random mennesker som tror de kan bestemme over andre. Det er ikke på dette forumet. 

Anonymkode: 7ce02...3ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...