Gå til innhold

Stimulerer sykdom for å være innlagt

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har emosjonelt ustabil personlighetsforstyrrelse og jeg føler at jeg må passse på å ha nok episoder med selvskading og hærverk slik at sykehuset ikke skriver meg ut. jeg har bestemt meg for å utagere hver tredje dag slik at sykehuset tenker at jeg har noe på et sykehus å gjøre. Jeg tør ikke å fortelle dette til behandleren min fordi jeg er redd for reaksjonen. Hva gjør jeg @kuptonfordi jeg vil gjerne bli friskere slik at jeg kan overføres til et lavere omsorgsnivå?

Anonymkode: 62f26...bf0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hjelpes, dette forundrer meg ikke. Vet selv om folk som selvskader og utagerer for å være innlagt. 

Men hvorfor flytter du ikke i omsorgsbolig? 

Eneste jeg kan si er at det er kun du selv (og litt andre iogmed at du tar opp en plass) det går utover. Livet går ifra deg. 

Anonymkode: 289d7...ed7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du simulerer ikke sykdom, du er definitivt syk. Behandleren din trenger å vite om dette for å kunne hjelpe deg. 

Anonymkode: 6cc10...3f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Det er vel slikt som er med på å gi de med EUPF dårlig rykte. 

Anonymkode: ed755...c67

Det er vel bare en som elsker å mobbe de med EUPF og som bor på DOL og KG. 

Anonymkode: 559e1...ed3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Det er vel bare en som elsker å mobbe de med EUPF og som bor på DOL og KG. 

Du, si ikke det. Jeg vet om en som tilogmed har sagt det til meg. Og jeg har lest om det mange ganger. Å ønske å være innlagt er det mange som liker av en eller annen syk grunn og da er det ikke rart at noen går drastisk til verks for å bli og være det heller. 

Slutt å anklag folk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Du, si ikke det. Jeg vet om en som tilogmed har sagt det til meg. Og jeg har lest om det mange ganger. Å ønske å være innlagt er det mange som liker av en eller annen syk grunn og da er det ikke rart at noen går drastisk til verks for å bli og være det heller. 

Slutt å anklag folk. 

Det er noen som elsker å skrive drit om EUPF på nett. Jeg er slettes ikke overbevist om at dette er ekte. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Dette er nok ett troll, men med et hint av virkeligheten for noen eupf.

Anonymkode: 59d4f...71a

De fleste steder har nulltoleranse når det kommer til rus og selvskading under innleggelse. Dvs skader man seg under innleggelser = utskrivelse. Det vil altså ikke funke å gjøre slik ts beskriver.

Endret av Glitter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...