AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 Del Skrevet 5. oktober 2022 Hei, jeg har emosjonelt ustabil personlighetsforstyrrelse og jeg føler at jeg må passse på å ha nok episoder med selvskading og hærverk slik at sykehuset ikke skriver meg ut. jeg har bestemt meg for å utagere hver tredje dag slik at sykehuset tenker at jeg har noe på et sykehus å gjøre. Jeg tør ikke å fortelle dette til behandleren min fordi jeg er redd for reaksjonen. Hva gjør jeg @kuptonfordi jeg vil gjerne bli friskere slik at jeg kan overføres til et lavere omsorgsnivå? Anonymkode: 62f26...bf0 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 Del Skrevet 5. oktober 2022 Det er vel slikt som er med på å gi de med EUPF dårlig rykte. Anonymkode: ed755...c67 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 Del Skrevet 5. oktober 2022 Hjelpes, dette forundrer meg ikke. Vet selv om folk som selvskader og utagerer for å være innlagt. Men hvorfor flytter du ikke i omsorgsbolig? Eneste jeg kan si er at det er kun du selv (og litt andre iogmed at du tar opp en plass) det går utover. Livet går ifra deg. Anonymkode: 289d7...ed7 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 Del Skrevet 5. oktober 2022 Du simulerer ikke sykdom, du er definitivt syk. Behandleren din trenger å vite om dette for å kunne hjelpe deg. Anonymkode: 6cc10...3f1 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 Del Skrevet 5. oktober 2022 Troll Anonymkode: 559e1...ed3 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 Del Skrevet 5. oktober 2022 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Det er vel slikt som er med på å gi de med EUPF dårlig rykte. Anonymkode: ed755...c67 Det er vel bare en som elsker å mobbe de med EUPF og som bor på DOL og KG. Anonymkode: 559e1...ed3 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 Del Skrevet 5. oktober 2022 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Det er vel bare en som elsker å mobbe de med EUPF og som bor på DOL og KG. Anonymkode: 559e1...ed3 Du, si ikke det. Jeg vet om en som tilogmed har sagt det til meg. Og jeg har lest om det mange ganger. Å ønske å være innlagt er det mange som liker av en eller annen syk grunn og da er det ikke rart at noen går drastisk til verks for å bli og være det heller. Slutt å anklag folk. Anonymkode: 289d7...ed7 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 Del Skrevet 5. oktober 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Du, si ikke det. Jeg vet om en som tilogmed har sagt det til meg. Og jeg har lest om det mange ganger. Å ønske å være innlagt er det mange som liker av en eller annen syk grunn og da er det ikke rart at noen går drastisk til verks for å bli og være det heller. Slutt å anklag folk. Anonymkode: 289d7...ed7 Det er noen som elsker å skrive drit om EUPF på nett. Jeg er slettes ikke overbevist om at dette er ekte. Anonymkode: 559e1...ed3 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 Del Skrevet 5. oktober 2022 Dette er åpenlys trolling. Rapportert. Anonymkode: bd5a7...09a 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 Del Skrevet 5. oktober 2022 Dette er nok ett troll, men med et hint av virkeligheten for noen eupf. Anonymkode: 59d4f...71a 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glitter Skrevet 5. oktober 2022 Del Skrevet 5. oktober 2022 (endret) AnonymBruker skrev (2 timer siden): Dette er nok ett troll, men med et hint av virkeligheten for noen eupf. Anonymkode: 59d4f...71a De fleste steder har nulltoleranse når det kommer til rus og selvskading under innleggelse. Dvs skader man seg under innleggelser = utskrivelse. Det vil altså ikke funke å gjøre slik ts beskriver. Endret 5. oktober 2022 av Glitter 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.