Gå til innhold

Fått min sikkert 5. Livstidsdom på kg


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Blitt utestengt fra kg på livstid sikkert 5 ganger nå. Og jeg vet ikke en gang hva jeg har gjort feil. Jeg har ikke skrevet noe særlig, ihvertfall ikke noe negativt. Men mulig de bare hater meg da

Anonymkode: 64ffd...99e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ISW skrev (17 minutter siden):

Hvorfor forteller du om det her, på et helt annet forum? 

Hen har vel en fot i begge leire..

Anonymkode: a05f4...e77

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvordan klarer du å bli utestengt på livstid flere ganger? De sperrer jo kontoen din og til slutt blokkerer IP-en din? Går du på mobildata for å lage ny konto eller noe?

Anonymkode: 38ecc...c7c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Men hvordan klarer du å bli utestengt på livstid flere ganger? De sperrer jo kontoen din og til slutt blokkerer IP-en din? Går du på mobildata for å lage ny konto eller noe?

Anonymkode: 38ecc...c7c

😆 mobildata eller wifi har ingenting å si. Er bare å åpne nettsiden i en ny nettleser det og lage ny profil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Blitt utestengt fra kg på livstid sikkert 5 ganger nå. Og jeg vet ikke en gang hva jeg har gjort feil. Jeg har ikke skrevet noe særlig, ihvertfall ikke noe negativt. Men mulig de bare hater meg da

Anonymkode: 64ffd...99e

Banner de deg, uten at du har gjort noe, er det ikke fordi de hater deg, men fordi de kjenner deg igjen, som en person de har utestengt på livstid.

De kan kjenne deg igjen basert på

teksten din

cookies 

IP-adressen din

Data/web browser oppsettet ditt, om uvanlig

(samt "ny bruker" vekker alltid ekstra skepsis)

Rent hypotetisk teoretisk og noe jeg absolutt fraråder på det sterkeste!, er det lett å løse alle disse problemene, så de ikke vet at du er deg, men det er jo opp til deg om du vil leve som en "kriminell", eller kanskje heller finne andre forum hvor eierne ønsker å ha deg. Opp til deg.

Lykke til !

Anonymkode: c562d...f4f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

90tallsbarn skrev (1 time siden):

😆 mobildata eller wifi har ingenting å si. Er bare å åpne nettsiden i en ny nettleser det og lage ny profil.

 Hos meg er alle sperret selv om jeg kun jar brukt Chrome. til og med de som kommer på besøk får opp at de er utestengt om de går inn på kvinneguiden på medbrakte maskiner hos meg.

Anonymkode: 38ecc...c7c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

 Hos meg er alle sperret selv om jeg kun jar brukt Chrome. til og med de som kommer på besøk får opp at de er utestengt om de går inn på kvinneguiden på medbrakte maskiner hos meg.

Anonymkode: 38ecc...c7c

VPN.

Anonymkode: da61f...01a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Men hvordan klarer du å bli utestengt på livstid flere ganger? De sperrer jo kontoen din og til slutt blokkerer IP-en din? Går du på mobildata for å lage ny konto eller noe?

Anonymkode: 38ecc...c7c

Nei bare sletter cookiesene

 

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

 Hos meg er alle sperret selv om jeg kun jar brukt Chrome. til og med de som kommer på besøk får opp at de er utestengt om de går inn på kvinneguiden på medbrakte maskiner hos meg.

Anonymkode: 38ecc...c7c

Samme her😂

Anonymkode: 64ffd...99e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...