Gå til innhold

Kupton, vet du hvor lang tid intern henvisning tar?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Etter mye press fra psykiater (e) har jeg gått med på innleggelse på psykose post.

Deres problem stilling er psykose og observasjon. Ønske om medisiner. 

Det skjedde en misforståelse da jeg var til time forrige uke, der jeg mener jeg sa ja ,de mener jeg sa at jeg skulle tenke på innleggelse. 

Så nå går jeg å venter  på svar om når jeg skal inn ,og gruer meg så mye at jeg får mer angst og sover lite. Liker ikke folk og har ikke noe ønske om å snakke med flere psykiatere eller å bli observert. 

Mener selv jeg er deprimert og kun trenger en resept på antidepressiva, men håper at jeg får starte opp med antidepressiva når jeg er inne. 

Har du sånn ca tid det tar med en sånn henvisning?

 

 

Anonymkode: 9f80d...b7c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

kupton skrev (24 minutter siden):

Tiden før du får svar bør ikke overstige 10 virkedager. Hvor lang tid det tar før du får plass, kan jeg ikke svare på.

Hvorfor kan du ikke svare på det?

Anonymkode: ea465...164

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvorfor kan du ikke svare på det?

Anonymkode: ea465...164

Fordi det sikkert er >50 slike avdelinger i landet med hver sin ulike ventetid/venteliste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...