Gå til innhold

Med laservarsler i frontruta.


ciklide

Anbefalte innlegg

Stortingspolitiker Kenneth Sivertsen fra Frp kjører bil med laservarsler i frontruta.

Den skal forhindre fartsbøter om han skulle tråkke for hardt på gassen. "Jeg har montert laservarsleren for å unngå en meningsløs bot" sier Sivertsen til avisa.

Som vi alle vet roper Frp høyt og tydelig på mer penger til politiet. Jeg antar at disse pengene bl.a. skal brukes til trafikkovervåking/fartskontroller som den gode Syvertsen tydeligvis synes er noe herk.

En logisk konsekvens av Sivertsen syn må da være at Stortinget vedtar at fartsgrensene oppheves i Norge, i det minste at radarkontroller fobys. Jeg venter i spenning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Denne Sivertsen gjer eit dårleg trekk gjennom å skryte av radarvarslar. Ein politikar må sjølvsagt legge fjeset i alvorlege foldar, og ta avstand frå styggheita - det skjønar alle.

Dei fleste andre synest likevel (med seg sjølv) at dette må vere ein fin dings å ha i bilen. Beint fram praktisk. Ikkje det at vi skal grisekøyre, men vi veit jo kor lett det er .. nokre få kilometer ekstra.

Dessutan er det ikkje ulovleg å eige eit slikt apparat - det er bruken som er ulovleg.

Eh..stod det noko om kor dingsen er til kjøps?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne Sivertsen gjer eit dårleg trekk gjennom å skryte av radarvarslar. Ein politikar må sjølvsagt legge fjeset i alvorlege foldar, og ta avstand frå styggheita - det skjønar alle.

Dei fleste andre synest likevel (med seg sjølv) at dette må vere ein fin dings å ha i bilen. Beint fram praktisk. Ikkje det at vi skal grisekøyre, men vi veit jo kor lett det er .. nokre få kilometer ekstra.

Dessutan er det ikkje ulovleg å eige eit slikt apparat - det er bruken som er ulovleg.

Eh..stod det noko om kor dingsen er til kjøps?

Radarvarslaren er sikkert til sals mange stader. Min blei innkaupt på Svinesund, og funkar heilt greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Laservarsler er praktisk og lovlig - ikke bare å eie, men også å bruke.

Det får en jo til å senke farten - akkurat som fotobokser :-)

Da blir vel konklusjonen.

Kjør på! Laservarsleren gir beskjed hvis purken er på veien.

Får bare håpe at ingen andre befinner seg på veien når "laserfolket" tråkker på gassen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nordlenning og Frp velger. Jeg synes det er forkastelig at Svendsen går ut slik som han gjør. Greit nok at han har denne laservarsleren men han har jo som politiker tross alt ett ansvar. Det er en grunn til at vi har fartsgrenser i Norge. Det er en grunn til at politiet faktisk sjekker at vi overholder fartsgrensene. Og når en politiker da går ut slik offentlig synes jeg det er utrolig synd. Kanksje Svendsen er en av de bygdetullingene FRP burde luke ut?

Og dere han heter Kenneth Svendsen les mer om saken her:

http://www.nordlands-framtid.no/data/dump/0/61/70/6.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er nordlenning og Frp velger. Jeg synes det er forkastelig at Svendsen går ut slik som han gjør. Greit nok at han har denne laservarsleren men han har jo som politiker tross alt ett ansvar. Det er en grunn til at vi har fartsgrenser i Norge. Det er en grunn til at politiet faktisk sjekker at vi overholder fartsgrensene. Og når en politiker da går ut slik offentlig synes jeg det er utrolig synd. Kanksje Svendsen er en av de bygdetullingene FRP burde luke ut?

Og dere han heter Kenneth Svendsen les mer om saken her:

http://www.nordlands-framtid.no/data/dump/0/61/70/6.html

Godt å se at til og med Frp-velgere vil ha ut bygdetullingene av eget parti!

Noterer meg ellers at Carl Ivar ikke ønsker å kommentere saken.

Det er vel noe feigt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å se at til og med Frp-velgere vil ha ut bygdetullingene av eget parti!

Noterer meg ellers at Carl Ivar ikke ønsker å kommentere saken.

Det er vel noe feigt?

Det er jo mange bygdetullinger som allerede er luket ut av partiet og det er sikkert flere som skulle ha vært fjernet. For slike enkel uttalelser er det ingen parti som har godt av. Tenker tilbake på det som Jagland sa om vaskerne...

Ja jeg synes også det er utrolig feigt av Carl I Hagen å ikke komentere saken. Det burde han absolutt ha gjort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...