Gå til innhold

Rar i hodet av hvetemel


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

@kupton

Har du noen gang hørt om noen som har sagt de ble rar i hodet/psykotiskskaktig i hode av hvetemel? Litt usikker om det kan være melken også eller i tilegg. Blir så rar

Antar at du svarer nei så kan du isåfall si noe om hvorfor det skjer med meg? 

Anonymkode: bd9f5...44a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

@kupton

Har du noen gang hørt om noen som har sagt de ble rar i hodet/psykotiskskaktig i hode av hvetemel? Litt usikker om det kan være melken også eller i tilegg. Blir så rar

Antar at du svarer nei så kan du isåfall si noe om hvorfor det skjer med meg? 

Anonymkode: bd9f5...44a

Høres ut som en tvangstanker eller vrangforestillinger 

Anonymkode: 4895b...275

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo være en allergisk reaksjon.

Jeg husker da jeg i sin tid skrev masteroppgaven min, så måtte jeg sitte hos en som hadde et pelsdyr som jeg var allergisk mot. Husker at før jeg fikk de plagsomme symptomene (dette var før jeg skjønte hva allergimedisin var), så følte jeg meg alltid "høy" en liten stund og jeg syntes det var gøy. Men ikke så gøy senere med tung pust og rennende øyne. 

Det viser seg at histamin (som medierer allergiske reaksjoner) trigger frislipp av stimulerende nevrotransmittere i hjernen. Hos sensitive kan dette føre til psykiske reaksjoner av typen psykose.

Uansett er nok konklusjonen: Slutt å spise hvetemel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...