Miromurr Skrevet 4. april 2002 Skrevet 4. april 2002 Fingertuppene mine har lett for å bli ru og tørre. Så ille at jeg kvier meg for å stryke sønnen min på kinnet.. Blir de myke igjen hvis jeg er nøye med å bruke hansker når jeg vasker, bruker hansker når jeg driver med "grovarbeid" og smører meg ofte med fet krem. Eller er toget gått? mannen min har mer damete hender enn det jeg har... Noe annet jeg kan gjøre? Peeligkrem på hendene? 0 Siter
Abeba Skrevet 5. april 2002 Skrevet 5. april 2002 Hei! På noen "neglesalonger" kan du få lagt en slags fuktighetsmaske på hendene. Vet ikke helt hva det går ut på, men det skal visstnok være veldig fuktighetsgivende. Det kan jo kanskje være verd et forsøk....evt. at du kan få råd der om hva du skal gjøre. vennlig hilsen 0 Siter
Miromurr Skrevet 5. april 2002 Forfatter Skrevet 5. april 2002 Hei! På noen "neglesalonger" kan du få lagt en slags fuktighetsmaske på hendene. Vet ikke helt hva det går ut på, men det skal visstnok være veldig fuktighetsgivende. Det kan jo kanskje være verd et forsøk....evt. at du kan få råd der om hva du skal gjøre. vennlig hilsen Takk for svar! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.