Gå til innhold

dette var ikke bra..


Gjest Live in misery

Anbefalte innlegg

Gjest Live in misery

Jeg mintes de gode gamle dager idag... og plutselig kjente jeg et sterkt sug, uten å klare å kjenne hva dette suget var...

Etterhvert innser jeg at de gamle gode dager skyldes hasjen... røkte en del på den tiden..

Jeg har sååå lyst å røyke igjen, fordet om det kan ødelegge så mye for meg... Jeg føler jo en form for glede da, i rusen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

NEI..... DET VAR IKKE BRA....

Kan ikke hjelpe deg, men kan skrive litt om mine tanker.....om å slutte....

Jeg har aldri røyket hasj eller prøvd noe som helst annet i den retning.. MEN jeg HAR røyket.. Kanskje ikke noen storrøyker med 40 om dagen, men mange nok...

MEN: Jeg har sluttet å røyke noen ganger. Har klart å holdt meg i 4 måneder og så har jeg startet igjen.

MEN når jeg nå har holdt opp siden begynnelsen av januar er jeg KJEMPE stolt av meg selv.

Jeg savner`n .... noe fryktelig.... Fordi jeg sliter med deppresjon mm hadde det vært så trygt å godt å ha den "pinnen" å holde i. Ikke fordi det smaker eller lukter så godt, men for tryggheten det gir meg.

MEN så er jeg så STA at jeg overbeviser meg selv om hvor flink jeg er, prøver å tenke på alt det positive jeg klarer å gjøre i livet mitt akkuratt nå. DET er i alle fall å fortsette uten røyken!! Jobber hardt med meg selv for å se og tenke positivt. Se - jeg klarer - i alle fall det...... Flink pike!!! sier jeg til meg selv.

Jeg mestrer, selv om jeg kunne tenkt meg en røyk både nå og etterpå. Når andre røyker rundt meg, tenker jeg ikke på det, da savner jeg det ikke... Det er når jeg føler meg ensom og deppen lurer helt ut i fingertuppene...

LYKKE TIL og vær glad for hver time uten hasj ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...