Gå til innhold

Nozinan,NHD,andre?


forbrenner

Anbefalte innlegg

Har akkurat fått denne medisinen som de vil at jeg skal ta,isteden for å skade meg selv.Men jeg tror ikke den kan måle seg med selvskading,som roer meg ned,når jeg har det ekstra tungt.

Er det vanlig å bruke denne medisinen til det?

Hvilke bivirkinger har den?Kan man legge på seg av den???

NHD,har du andre medisiner du vil anbefale som ikke er vanedannende?Andre tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest aughii

forbrenner!

Nozinan har ingen beroligende effekt, bortsett fra at for utenforstående kan det se ut som om en som har brukt Nozinan er roligere, pga at motorikken svekkes samtidig som evnen til å tenke/reflektere blir sterkt redusert, men man kan jo ikke helt feie placebo effekten av banen heller...

Håper du ikke havner på Nozinan kjøret ;-)

Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nozinan

Nozinan brukes ofte som sovemedisin. Det tar mellom en og to timer før denne medisinen virker, så man må ta den i litt god tid før man har tenkt å gå og legge seg. Nozinan brukes mot noe annet også som jeg ikke husker i farten. Men du finner hele felleskatalogen på nettet hvis det er noen medisiner du vil vite mer om

http://www.felleskatalogen.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...