Gå til innhold

NHD..vet ikke hvor ofte du er innom andre forum:)


Gjest Ritva, Dixi Oslo

Anbefalte innlegg

Gjest Ritva, Dixi Oslo

Du var innom overgrepsforum og ga et svar som jeg i hvertfall personlig er helt i mot...

Du sa:

"Det er uten tvil et overgrep. Det kan ha vært et forsøk på voldtekt, men det kan en ikke vite sikkert. "

Det er uten tvil et voldtektsforsøk! Gud, jeg ville blitt sint og skuffet om noen hadde fortalt meg annerledes med vitenskapen jeg har i dag! Jeg lurer...når er det voldtektsforsøk...og når er det overgrep...mao. når jeg ble slått ned i et portrom men klarte ikke å komme unna..sperret inne i 24t...med 5 menn..

da var det et overgrep....når de begynte så var det voldtektsforsøk..når de var ferdige så var det voldtekt...

Når du blir overfalt på den måten her som Andrine beskriver, men klarer å skremme han nok til at hun klarer å løpe der i fra, som jeg er veldig glad for at hun klarte..så svarer du en kan ikke vite sikkert om et det er forsøk på voldtekt....

Jeg håper NHD at du var litt sliten den dagen du svarte på dette...og at begrepene går litt i surr...(det er lov:)) og at du kanskje mangler litt kunnskap på den fronten... i så fall er du velkommen til å delta i vårt faglige seminar som holdes 13. oktober - nærmere info om det finner du på www.dixi.no. fordi det offentlig må "opplæres" litt mere og bli litt mere bevisst på over at ca. 9000 kvinner blir utsatt for voldtekt hvert år og så ytterst få anmeldt..masse mørketall..og da kan du jo også tenke deg hvor mange mørketall det også er for voldtektsforsøk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...