Gå til innhold

Medisiner og surr

Anbefalte innlegg

Uff.., det har blitt for mye rot. Har ordnet time med fast psykiater på DPS. Men så har jeg spesialistpoliklinikken og fastlegen.  Og jeg trenger justere mer på medisiner. Den ene sier litium eller råd fra spesialistpoliklinikken. Lege på spesialistpoliklinikken sa økt Lamictal, men  han jobber ikke mer. Og hva legen der nå vil si, vet jeg ikke ikke enda. Har ikke spurt enda. Økt Lamictal er et godt alternativ, og senere Kanskje økt  Lamictal eller økt quetiapin, men spør på spesialistpoliklinikken sier den tredje. Så spørst det hva legen som er der nå sier. Vet ikke hvor lang erfaring den legen har. Han som ikke jobber mer har jeg mest tiltro til fordi han har lang erfaring på feltet og forhørt seg med to andre. Men jeg økte da og kan ikke si hundre prosent sikker at han ville si det nå fremdeles, selv om jeg tror det. Så skal jeg spørre den fjerde, lege på spesialistpoliklinikken nå.

Jeg vet dere ikke kan komme med råd her, og det hadde jo blitt det 5. Er bare så oppgitt og lei. Så lei av depresjoner gang på gang (hypomanier har jeg så godt som aldri. Svak tendens et par dager, men det gjør ikke noe så lenge det er mildt)

Anonymkode: 6c7f1...9dd

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/469026-medisiner-og-surr/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...