Gå til innhold

Har du følt at du ikke var psyk nok?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Har du isåfall noen gang gjort noe for å virke syk nok (selvskading eller andre ting) eller sagt problemer som du ikke har eller overdrevet problemer for å virke psyk nok? 

Anonymkode: 0cfce...a30

Syk nok til hva?

Nei

Anonymkode: a713c...9cc

Jeg har ofte følt på at jeg ikke har vært psyk nok ja, når jeg ser hvor stort omsorgsbehov mange andre har med innleggelser og stort støtteapparat. 

Men jeg har aldri gjort noe selvdestruktivt eller løyet for å fremstille meg selv som sykere enn det jeg er.

Anonymkode: c514d...bfa

Ironisk nok hadde jeg en relativ god periode da jeg gikk på DPS i 4 år. Men da jeg har vært sykere har jeg ikke kommet til behandling.

Jeg har gått med ubehandlet psykose i nesten 2 år før jeg havnet på dps.

Mye av grunnen til de to overstående avsnittene er at jeg responderer ganske bra på zyprexa. 

Anonymkode: 8d7d1...f4d

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...