GÃ¥ til innhold

De som ikke vil ha medisiner for psykose o.l

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Worriesome Plenty 2
stjernestøv skrev (Akkurat nå):

Benzo blir jo noe helt annet enn ap da, kan ikke sammenligne det. 

Begge deler er psykofarmaka. Er man villig til p ta noe som føles godt der og da, men ikke noe som funker i lengden er det logisk brist i mine øyne.

stjernestøv
Oger skrev (Akkurat nå):

Begge deler er psykofarmaka. Er man villig til p ta noe som føles godt der og da, men ikke noe som funker i lengden er det logisk brist i mine øyne.

Har aldri hatt bivirkninger av benzo men det har jeg opplevd med ap og det tar bort følelsene og interessene mine. Det er ikke logisk å bli en annen person pga medisiner. 

Oger skrev (32 minutter siden):

Logisk brist er kanskje ikke uvanlig ved psykoser?

Anonymkode: 5cf2f...8db

Annonse

AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Noen liker oppmerksomheten de får av å nekte medisiner. 

Anonymkode: 5645b...19a

Hvorfor blir så mange mistenkt for å gjøre, eller ikkegjøre  eller si, ting for å få oppmerksomhet.?

Anonymkode: 5cf2f...8db

stjernestøv skrev (1 time siden):

Hvile oppmerksomhet mener du? 

At en masse folk kommer å holder en fast og beltelegger en. Det høres kanskje rart ut for deg, men noen liker den omsorgen de får og sitter igjen i barndommen ofte. 

stjernestøv
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

At en masse folk kommer å holder en fast og beltelegger en. Det høres kanskje rart ut for deg, men noen liker den omsorgen de får og sitter igjen i barndommen ofte. 

Forstår ikke hva som er omsorg med å bli beltelagt og holdt fast, uff a meg! Det høres rart ut ja. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn pÃ¥ siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...