Gå til innhold

"Vrangforestilling om overgrep"

Anbefalte innlegg

Er dette vanlig "problemstilling"? Hvor hjertesløs må en være for å si det til en person at "Nei vi tror du har vrangforestilling om overgrep"? Jeg er en traumatisert pasient, ikke en med vrangforestilling. Dette er ufattelig vondt å leve med. Noen andre som har opplevd det samme om å ikke bli trodd slik? Hvordan taklet du det?

Anonymkode: 08ee8...062

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/469075-vrangforestilling-om-overgrep/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, jeg har opplevd det. Det er veldig vondt. Noe jeg selv mener er en traume mente de at var en vrangforestilling. Jeg tenker på denne hendelsen hver dag og det er snart 11 år siden det skjedde. Det er jo ikke så mye å få gjort med det egentlig, annet at det er veldig vondt.

Endret av Everybody
Everybody skrev (På 13.10.2022 den 17.02):

Ja, jeg har opplevd det. Det er veldig vondt. Noe jeg selv mener er en traume mente de at var en vrangforestilling. Jeg tenker på denne hendelsen hver dag og det er snart 11 år siden det skjedde. Det er jo ikke så mye å få gjort med det egentlig, annet at det er veldig vondt.

Uff, det er så feil. Du er sterk som har stått i det så lenge. 

TS

Anonymkode: 08ee8...062

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...