Steinriverton Skrevet 14. oktober 2022 Skrevet 14. oktober 2022 Hei. Jeg tar 300 mg Seroquel hver kveld, vanlig tabletter. Ikke depot. Gjør dette noe selv om det egentlig skal doseres 2 ganger daglig? Jeg opplever at dette hjelper meg. Prøvde depot men opplevde dårligere effekt på det jeg trenger det for. Er det noen fare med å ta så mye av vanlige tabletter en gang daglig istedenfor å dele det opp? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2022 Skrevet 14. oktober 2022 Steinriverton skrev (12 minutter siden): Hei. Jeg tar 300 mg Seroquel hver kveld, vanlig tabletter. Ikke depot. Gjør dette noe selv om det egentlig skal doseres 2 ganger daglig? Jeg opplever at dette hjelper meg. Prøvde depot men opplevde dårligere effekt på det jeg trenger det for. Er det noen fare med å ta så mye av vanlige tabletter en gang daglig istedenfor å dele det opp? Det er ikke farlig. Anonymkode: b00be...072 0 Siter
Steinriverton Skrevet 14. oktober 2022 Forfatter Skrevet 14. oktober 2022 29 minutes ago, AnonymBruker said: Det er ikke farlig. Anonymkode: b00be...072 Takk 0 Siter
Steinriverton Skrevet 14. oktober 2022 Forfatter Skrevet 14. oktober 2022 13 minutes ago, kupton said: Det går helt fint 😀 Takk for svar 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.