Steinriverton Skrevet 14. oktober 2022 Del Skrevet 14. oktober 2022 Hei. Jeg tar 300 mg Seroquel hver kveld, vanlig tabletter. Ikke depot. Gjør dette noe selv om det egentlig skal doseres 2 ganger daglig? Jeg opplever at dette hjelper meg. Prøvde depot men opplevde dårligere effekt på det jeg trenger det for. Er det noen fare med å ta så mye av vanlige tabletter en gang daglig istedenfor å dele det opp? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2022 Del Skrevet 14. oktober 2022 Steinriverton skrev (12 minutter siden): Hei. Jeg tar 300 mg Seroquel hver kveld, vanlig tabletter. Ikke depot. Gjør dette noe selv om det egentlig skal doseres 2 ganger daglig? Jeg opplever at dette hjelper meg. Prøvde depot men opplevde dårligere effekt på det jeg trenger det for. Er det noen fare med å ta så mye av vanlige tabletter en gang daglig istedenfor å dele det opp? Det er ikke farlig. Anonymkode: b00be...072 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kupton Skrevet 14. oktober 2022 Del Skrevet 14. oktober 2022 Det går helt fint 😀 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinriverton Skrevet 14. oktober 2022 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2022 29 minutes ago, AnonymBruker said: Det er ikke farlig. Anonymkode: b00be...072 Takk 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinriverton Skrevet 14. oktober 2022 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2022 13 minutes ago, kupton said: Det går helt fint 😀 Takk for svar 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.