Gå til innhold

Når all energi er brukt opp

Anbefalte innlegg

Vet ikke hvordan jeg skal klare å få gjort det som må gjøres. Ting hoper seg opp. Ting som ikke absolutt må gjøres daglig. Men som absolutt er på høy tid og som det er pinlig å ikke få gjort.så gjør jeg litt av det. Og nå vet jeg ikke hvordan skal få gjort det daglige. Hvordan kan jeg få energi til det? Når den er oppbrukt

Trodde jeg skulle stoppe depresjonen denne gangen, før energinivået ble så lavt. Men Nei. 

Fatter ikke at en depresjon kan gjøre en så fysisk elendig 

Anonymkode: 74adc...945

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/469137-n%C3%A5r-all-energi-er-brukt-opp/
Del på andre sider

Fortsetter under...

ISW skrev (6 minutter siden):

Heldigvis er Wellbutrin oppfunnet for denne typen problemer. Eventuelt Efexor i høyere dose. 

Ja, bruker Wellbutrin.  Efexor fikk jeg ikke mer. Men hadde ikke noe mer energi i sånn perioder da jeg brukte den også, heller. 

Bruker 300 mg Wellbutrin og det er vel maks?

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ja, bruker Wellbutrin.  Efexor fikk jeg ikke mer. Men hadde ikke noe mer energi i sånn perioder da jeg brukte den også, heller. 

Bruker 300 mg Wellbutrin og det er vel maks?

Har du sjekket serumkonsentrasjonen av Wellbutrin? 

Mulig du trenger en enda mer kraftfull medisinkombinasjon. Efexor og Wellbutrin er en mulighet. Det er også kombinasjonen av Efexor og Remeron (kjent som California Rocket Fuel). Tror ingen medisinkombinasjon er mer effektiv på energi enn den. 

ISW skrev (8 minutter siden):

Har du sjekket serumkonsentrasjonen av Wellbutrin? 

Mulig du trenger en enda mer kraftfull medisinkombinasjon. Efexor og Wellbutrin er en mulighet. Det er også kombinasjonen av Efexor og Remeron (kjent som California Rocket Fuel). Tror ingen medisinkombinasjon er mer effektiv på energi enn den. 

Konsentrasjon er innenfor. Men vet ikke om øvre eller nedre eller midten. Får verken bruke Efexor eller Remeron 

Annonse

Huff, jeg kjenner meg så mye igjen i dette. 
Hvordan er muligheten for å ta kontakt med den psykiatriske tjenesten i kommunen og spørre om hjelp der? Jeg gjorde det, og de kunne bidra med mye praktisk om jeg ville. Har du barn? Da kan barnevernet hjelpe med avlasting. 
Jeg sleit med energien i mange år etter at jeg var alvorlig deprimerT. Det som fikk meg opp av gjørma var da Wellbutrin ble lagt til i kombinasjon med Lamictal som jeg sto på fra før - den gjorde underverker. Det er fælt å ha det sånn som  du har det. 

Hurja skrev (1 time siden):

Huff, jeg kjenner meg så mye igjen i dette. 
Hvordan er muligheten for å ta kontakt med den psykiatriske tjenesten i kommunen og spørre om hjelp der? Jeg gjorde det, og de kunne bidra med mye praktisk om jeg ville. Har du barn? Da kan barnevernet hjelpe med avlasting. 
Jeg sleit med energien i mange år etter at jeg var alvorlig deprimerT. Det som fikk meg opp av gjørma var da Wellbutrin ble lagt til i kombinasjon med Lamictal som jeg sto på fra før - den gjorde underverker. Det er fælt å ha det sånn som  du har det. 

Sikkert mulig, men.. det sitter langt inne. Foreløpig er jeg ikke fullt sykemeldt så blir litt rart med hjelp hjemme da. Men får se hvordan det blir på jobb til uken. Redd det ikke går så bra, men får prøve.

Så på dager jeg er sykemeldt tenker på ting jeg skulle gjort, siden da burde jeg ha god tid, men fpr jo bare gjort et minimum. 

Jeg var i full jobb.  Trente, drev med hobbyer..  så godt i gang igjen etter forrige runde..

Ikke noe gøy, nei. Men prøver sette i perspektiv. Jeg kan holde ut. Jeg slipper dra på legevakten og bli lagt inn et døgn som det skrives om. Det er ikke sånn at jeg tenker på å ta livet av meg, selv om jeg noen ganger tenker at det hadde vært fint om jeg døde i en ulykke. Jeg slipper gruble på det.

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Sikkert mulig, men.. det sitter langt inne. Foreløpig er jeg ikke fullt sykemeldt så blir litt rart med hjelp hjemme da. Men får se hvordan det blir på jobb til uken. Redd det ikke går så bra, men får prøve.

Så på dager jeg er sykemeldt tenker på ting jeg skulle gjort, siden da burde jeg ha god tid, men fpr jo bare gjort et minimum. 

Jeg var i full jobb.  Trente, drev med hobbyer..  så godt i gang igjen etter forrige runde..

Ikke noe gøy, nei. Men prøver sette i perspektiv. Jeg kan holde ut. Jeg slipper dra på legevakten og bli lagt inn et døgn som det skrives om. Det er ikke sånn at jeg tenker på å ta livet av meg, selv om jeg noen ganger tenker at det hadde vært fint om jeg døde i en ulykke. Jeg slipper gruble på det.

Kanskje du skulle hatt hjelp til å lage en rutine med den funksjonssvikten du har nå?

ISW skrev (5 timer siden):

kjent som California Rocket Fuel). Tror ingen medisinkombinasjon er mer effektiv på energi enn den. 

«Patients with insomnia and weight loss may benefit from CRF as a first line option.» Synd det ikke var Insomnia og weight gain… Søvn pluss vektnedgang hadde selv jeg sagt bring it on!

Hurja skrev (39 minutter siden):

Kanskje du skulle hatt hjelp til å lage en rutine med den funksjonssvikten du har nå?

Sikkert. Får se. Komme meg gjennom det jeg må i helgen og snakke med noen om det mandag

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...