Gå til innhold

Et lite praktisk problem om merking av barn

Anbefalte innlegg

Gjest mamman hans

Jeg hører ikke hjemme her, har bare listet meg inn hit for å spørre om hjelp. Kanskje noen her har gode råd?

Saken er at jeg har en svært aktiv og lynkjapp unge som ikke kan snakke. Han er såpass stor at alle ville forventet at han snakker.

Han forsvinner lett i menneskemengder. Han er for stor til å ha i vogn, og vi kan jo ikke ha ham i bånd.... Dessuten har vi flere barn å passe på. Derfor kan han komme bort fra oss. Flyplasser, 17-mai, Dyrepark er stikkord for mine skrekkscenarier.

Noen som har gode tips til hvordan man kan 'merke' en unge?

(Legger dette inn på Funksjonshemmede også, men ikke på Foreldreforum, orker ikke fleipete kommentarer....)

Fortsetter under...

• 2 uker senere...
  • 2 måneder senere...

Det spørres titt og ofte om dette på foreldreforum så det er synd du ikke vil legge inn innlegget ditt der.

Noen lager også pins (bruker vel sånne gamle store reklamepins sikkert) som de så skriver ned mobilnummeret sitt så den som evt. finner barnet kan ringe det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...