Gjest SE Skrevet 4. april 2002 Skrevet 4. april 2002 Stakk hodet ut. Litt. Noen så det, og kom bort til meg. Skummelt. Trekker hodet inn i skallet igjen. Tryggest. 0 Siter
Gjest trampe Skrevet 4. april 2002 Skrevet 4. april 2002 Jeg titter litt inn i skallet ditt og sier, hei på deg... Kom ut litt da...?? Vi er ikke sååå farlige ser du... Prøv en gang til...?? *forsiktig klem* 0 Siter
Hawkwind Skrevet 4. april 2002 Skrevet 4. april 2002 Det er ikke trygt å være skilpadde vettu - hørt om skilpaddesuppe...? ;-) *klems* 0 Siter
Gjest SE Skrevet 4. april 2002 Skrevet 4. april 2002 Jeg titter litt inn i skallet ditt og sier, hei på deg... Kom ut litt da...?? Vi er ikke sååå farlige ser du... Prøv en gang til...?? *forsiktig klem* Hmm..... Det er kanskje ikke dere som er farlige. Men det skumle er det som rotes rundt i inni meg.... 0 Siter
Gjest SE Skrevet 4. april 2002 Skrevet 4. april 2002 Det er ikke trygt å være skilpadde vettu - hørt om skilpaddesuppe...? ;-) *klems* *gjemmer seg for skilpaddejegerne* 0 Siter
Gjest Trampe Skrevet 4. april 2002 Skrevet 4. april 2002 Hmm..... Det er kanskje ikke dere som er farlige. Men det skumle er det som rotes rundt i inni meg.... Hmm, vet at det inni deg føles skummelt og vondt, men du vet... Jo lenger du holder på det, alene, jo verre... Tror du ikke det??? Prøv å si noe til noen, kanskje du kommer til å synes det er litt ok?? Blir lettere neste gang... Du bør ikke holde på dette, lille venn... Tren litt på oss...?? Stå på, ikke gi opp!!! *mange varme klemmer og tanker* 0 Siter
Singularity Skrevet 6. april 2002 Skrevet 6. april 2002 Tryggest på kort sikt ja... Men det beste er å ta bort det som er utenfor skallet og skremmer deg inn - og prisen for å kunne gjøre det er å oppholde deg der det er skummelt en stund - helt til det ikke lenger er så skummelt. Fortsett med å stikke hodet ut, du :-) 0 Siter
Gjest SE Skrevet 6. april 2002 Skrevet 6. april 2002 Tryggest på kort sikt ja... Men det beste er å ta bort det som er utenfor skallet og skremmer deg inn - og prisen for å kunne gjøre det er å oppholde deg der det er skummelt en stund - helt til det ikke lenger er så skummelt. Fortsett med å stikke hodet ut, du :-) Men lissom.... Når det stadig kommer noe nytt utenfor. Som skremmer. Igjen. Og mer. Det funker aldri.... 0 Siter
Anki Skrevet 7. april 2002 Skrevet 7. april 2002 Det føles innimellom som om det er det tryggeste å skjule seg. Men i lengda tror jeg dessverre det hjelper lite. Jeg syns singu skrev et veldig bra svar til deg. Ved å tørre å stikke hodet litt ut og litt lenger for hver gang, så virker det antagelig ikke så skummelt lenger. Lykke til Vennlig hilsen 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.