Gå til innhold

Dere som skriver som anonym


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hva er årsaken din?

Jeg vil ikke ha enkelte innlegg koblet opp mot min bruker. Gjerne private ting som sexliv, diagnoser osv.

Anonymkode: da56f...4b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hva er årsaken din?

Jeg vil ikke ha enkelte innlegg koblet opp mot min bruker. Gjerne private ting som sexliv, diagnoser osv.

Anonymkode: da56f...4b6

Jeg skriver alltid som anonym 

Anonymkode: 7c001...dda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg skriver alltid som anonym 

Anonymkode: 7c001...dda

Hvorfor skriver du alltid som anonym?

Anonymkode: da56f...4b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har funnet ut hvem en bruker her er på bakgrunn av hva h*n har skrevet her under nick. Ville aldri satt meg selv i en posisjon hvor det var mulig for fremmede å identifisere meg. Hvis man deler litt og litt informasjon over tid så blir det til sammen veldig mye. 
Derfor er jeg anonym de sjeldne gangene jeg skriver her. 

Anonymkode: 327cb...02f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Jeg har funnet ut hvem en bruker her er på bakgrunn av hva h*n har skrevet her under nick. Ville aldri satt meg selv i en posisjon hvor det var mulig for fremmede å identifisere meg. Hvis man deler litt og litt informasjon over tid så blir det til sammen veldig mye. 
Derfor er jeg anonym de sjeldne gangene jeg skriver her. 

Anonymkode: 327cb...02f

Hvordan har du det? Om man skriver som anonym kan man likevel gjenkjenne det som skrives så det er ingen ‘’trygghet’’. 

Anonymkode: 7c001...dda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvordan har du det? Om man skriver som anonym kan man likevel gjenkjenne det som skrives så det er ingen ‘’trygghet’’. 

Anonymkode: 7c001...dda

Som anonym kan ikke all informasjonen man deler knyttes opp til ett nick/en person. Derfor synes jeg anonym er tryggere, selvom man selvfølgelig kan bli gjenkjent som anonym også. Det kommer jo an på hva man deler. 
Det er noen her som skriver under nick som ikke deler noe personlig info og da klarer man jo ikke å finne ut hvem det er. 

Anonymkode: 327cb...02f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Som anonym kan ikke all informasjonen man deler knyttes opp til ett nick/en person. Derfor synes jeg anonym er tryggere, selvom man selvfølgelig kan bli gjenkjent som anonym også. Det kommer jo an på hva man deler. 
Det er noen her som skriver under nick som ikke deler noe personlig info og da klarer man jo ikke å finne ut hvem det er. 

Anonymkode: 327cb...02f

Har du sagt i fra til personen du mener du har ‘’indentifisert’’? Kjenner en igjen det som skrives som anonym kan en fort få en mistanke om hvem det kan være om det er spesielt nok. Men i Norge bor det over 5 millioner mennesker så det skal noe til … 

Anonymkode: 7c001...dda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Har du sagt i fra til personen du mener du har ‘’indentifisert’’? Kjenner en igjen det som skrives som anonym kan en fort få en mistanke om hvem det kan være om det er spesielt nok. Men i Norge bor det over 5 millioner mennesker så det skal noe til … 

Anonymkode: 7c001...dda

Ønsker ikke diskutere det videre. 
Jeg ville bare svare på hvorfor jeg skriver som anonym. Og faren for å bli gjenkjent er årsaken til det. 

Anonymkode: 327cb...02f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...