Gå til innhold

Tykke strømpebukser med farger/mønstre!?


Lillemus

Anbefalte innlegg

Jeg går mye i skjørt og kjoler også om vinteren og det er på tide å oppgradere strømpebuksegarderoben en smule. Jeg er ute etter tykke strømpebukser med farger (ikke bare grått, brunt og sort!) og kanskje til og med med noen morsomme mønstre!? Har funnet noe på Reimers, Lindex og KappAhl, men det er sørgelig lite å finne - også på nett. Jeg mener damestørrelser altså, ikke barn.

Gidder ikke kjøpe på sider som superkul.no og andre som selger typiske kostyme-strømpebukser da disse med all sannsynlighet er både tynne og i dårlig kvalitet etter prisen å dømme. Er heller ikke interessert i Versace til 2645,- på Zalando for å si det sånn... Noen som har noen tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 time siden):

jeg lurer på om Ellos kan ha noen, HM også. Shein og boohoo bør også sees på, der handler jeg endel. Eller så har du såklart disse da: https://www.strompe.no/collections/farget-strompebukser

Anonymkode: 5414d...9c6

Gar sjekket både Ellos og H&M og Strompe - skal sjekke de to andre også. :) Takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Si i fra om du finner noen med mønster. Jeg var på jakt i fjor vinter, og kjøpte bl.a. noen burgunder, men ville helst hatt noen med mønster ikke bare ensfarget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg liker Wolford desidert best, enten det er med/uten mønster, og uansett farge. Det skyldes både kvaliteten på strømpebuksene, men også at de er lange nok både i beina og opp til livet. Jeg antar du ikke har de samme utfordringene som jeg har på det. ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

morsan skrev (59 minutter siden):

Jeg liker Wolford desidert best, enten det er med/uten mønster, og uansett farge. Det skyldes både kvaliteten på strømpebuksene, men også at de er lange nok både i beina og opp til livet. Jeg antar du ikke har de samme utfordringene som jeg har på det. ;) 

De var ikke helt billige da... 700,- for en strømpebukse er i overkant altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus skrev (10 minutter siden):

De var ikke helt billige da... 700,- for en strømpebukse er i overkant altså.

De jeg kjøper, ligger på 300-350 pr stk. Det synes jeg de er verdt både pga av passform og at de holder seg pene lenger (kan vaskes) og ikke rakner like lett som mange billigere strømpebukser. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

morsan skrev (7 timer siden):

De jeg kjøper, ligger på 300-350 pr stk. Det synes jeg de er verdt både pga av passform og at de holder seg pene lenger (kan vaskes) og ikke rakner like lett som mange billigere strømpebukser. 

Ja, 300,- kan jeg godt strekke meg til for en god og holdbar strømpebukse. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

frosken skrev (1 minutt siden):

Disse er alt for dyre, - men går jo an å ønske seg til jul;-) https://nostebarn.no/ribbestrikket-longs-i-ull-42-46-l-7623-617

Disse er for tykke til bruk til kjole på jobb, dessuten er det longs, ikke strømpebukser. :) Jeg vil ha strømpebukser for å slippe å bruke sokker i jobbsandalene - skjønt jeg har også brukt tykke ullsokker i sandalene jeg! 🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...