Gå til innhold

Kognitive problemer?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det tegn på kognitive problemer når man ikke lenger husker enkel grammatikk som tegnsetting (f.eks hvor man skal sette komma) og forskjellen på og/å?

Anonymkode: d13fb...f34

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kan også ha problemer med å finne riktig ord, og kan bruke ord feil.

Ellers føler jeg ikke at jeg har andre symptomer på kognitiv svikt, kanskje bare at evnen til å konsentrere seg over litt tid er blitt noe redusert.

Jeg har BP1 og tar AP hvis det kan være av betydning. 

Anonymkode: d13fb...f34

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Worriesome Plenty 2

Det kommer nok an på om man kan lære det igjen. Feks ved å Google det. Jeg og også mange helt friske har glemt masse fra skolen.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oger skrev (8 minutter siden):

Det kommer nok an på om man kan lære det igjen. Feks ved å Google det. Jeg og også mange helt friske har glemt masse fra skolen.

 

 

Takk, dette var til trøst for meg. ❤️

Anonymkode: d13fb...f34

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 19.10.2022 den 18.39):

Er det tegn på kognitive problemer når man ikke lenger husker enkel grammatikk som tegnsetting (f.eks hvor man skal sette komma) og forskjellen på og/å?

Anonymkode: d13fb...f34

Det er det normale. Folk vet ikke hvor det skal være komma, og eller å, orddeling. Men for deg, hvis du før var ekstremt god på det, kanskje.  Eller så bare skriver du kanskje ikke så mye som da du hadde full kontroll 

Anonymkode: 251be...ce4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...