Gå til innhold

Når man blir pumpet


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

De fører en sjanse med halsen og skyller ut innholdet. De to gangene jeg har gjort det har de avsluttet med å tilføre kull.

Anbefales absolutt ikke. Jeg synes det er helt grusomt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fru2020 skrev (14 minutter siden):

De fører en sjanse med halsen og skyller ut innholdet. De to gangene jeg har gjort det har de avsluttet med å tilføre kull.

Anbefales absolutt ikke. Jeg synes det er helt grusomt.

Fikk du ikke bedøvelse? Eller noe å sove på? 

Anonymkode: 4805f...e3e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Fikk du ikke bedøvelse? Eller noe å sove på? 

Anonymkode: 4805f...e3e

Jeg har vært bevisstløs, bortsett fra to ganger. Den ene gangen gjorde jeg det frivillig, og den andre gangen benyttet de seg av nødrett og holdt meg fast. Til slutt dopet de meg ned så jeg ikke greide å motsette meg det, men jeg var våken. 

For min del var det rett og slett traumatisk. Men man får ikke bedøvelse eller lignende for det. Jeg har vært i kunstig koma når de har gjort det, men i utgangspunktet er pasienten våken når det skjer. Det er fryktelig ubehagelig og sånt, men smertemessig trengs ikke bedøvelse.

Endret av Glitter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Fikk du ikke bedøvelse? Eller noe å sove på? 

Anonymkode: 4805f...e3e

Jeg fikk litt lystgass, men jeg klarte ikke puste det inn.

De måtte holde meg også fast for jeg fikk panikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Holdt de armer og beint da?over munnen?  Høres brutalt ut 😭

Anonymkode: 4805f...e3e

De var flere som holdt fast hele meg, samt dyttet inn den bitt-tingen som skal mellom tennene hver gang jeg spyttet den ut. Fram til anestesi kom og dopet med ned. Da klarte jeg ikke røre meg. Det var retraumatiserende da jeg har blitt banket opp for så å bli holdt fast og satt en sprøyte på mot min vilje. Skjønner de handlet i nødverge, men da kunne de lagt meg i narkose istedenfor. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud jeg er så glad for at jeg aldri har prøvd å ta livet mitt ved overdose. Jeg skjønner ikke de som gjør det igjen og igjen. Skremmer ikke første pumpingen dere fra å gjenta noe sånt? Tåler kroppen i det hele tatt å pumpes flere ganger??

Anonymkode: d302e...c1a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Herregud jeg er så glad for at jeg aldri har prøvd å ta livet mitt ved overdose. Jeg skjønner ikke de som gjør det igjen og igjen. Skremmer ikke første pumpingen dere fra å gjenta noe sånt? Tåler kroppen i det hele tatt å pumpes flere ganger??

Anonymkode: d302e...c1a

Det var grusomt å bli holdt fast til pumping. Jeg tenker nå at jeg aldri skal komme opp i den situasjonen igjen.

Samtidig vet jeg at av og til blir livet også grusomt. Og da tenker man ikke at man skal pumpes, da tenker man at man skal dø. Man tar jo ikke overdose med tanken at man skal avslutte forsøket eller bli funnet og pumpes. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fru2020 skrev (2 timer siden):

Det var grusomt å bli holdt fast til pumping. Jeg tenker nå at jeg aldri skal komme opp i den situasjonen igjen.

Samtidig vet jeg at av og til blir livet også grusomt. Og da tenker man ikke at man skal pumpes, da tenker man at man skal dø. Man tar jo ikke overdose med tanken at man skal avslutte forsøket eller bli funnet og pumpes. 

Det er vel forskjell på hva folk tenker - her som ellers. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres j***g ut... Jeg syntes gastroskopi var pyton. Heldigvis kommer jeg nok ikke opp i en situasjon der pumping er nødvendig.

Endret av FjellOgDalar
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...