Gå til innhold

Donasjonspenger brukt på trening, mat og Netflix

Nicklusheletida

Anbefalte innlegg

Nicklusheletida

Artikkel i VG i dag. Er det noen som husker at denne mannen også herjet på dol for mange år siden ? Jeg reagerte på han allerede den gangen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nicklusheletida skrev (14 minutter siden):

Artikkel i VG i dag. Er det noen som husker at denne mannen også herjet på dol for mange år siden ? Jeg reagerte på han allerede den gangen. 

Ja, husker det usedvanlig godt. Veldig mye av det han skrev ble slettet, - for som du sier så herjet han voldsomt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida skrev (26 minutter siden):

Veldig vagt, hvilket nick brukte han?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han der vet jeg godt hvem mer. Han forsvarte faren til en venninne av meg engang som var skremmende lik den saken til Thea som står frem.

Anonymkode: c7df6...011

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje skrev (27 minutter siden):

Hvilken artikkel er dette?

VGs artikkel om Rune Fardal. Noe ligger åpent og noe er bak betalingsmur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nicklusheletida skrev (På 22.10.2022 den 10.00):

Er det noen som husker at denne mannen også herjet på dol for mange år siden ?

Jeg leste om ham i VG da nettartikkelen ble lagt ut forrige helg, men hadde glemt at han holdt på her. Søkte i går, og da kjente jeg igjen noe. 

Det har jo vært noen veldig - eh - tydelige aktivister her i årenes løp. Men jeg husker f.eks. han adopsjonsmotstanderen bedre, kanskje fordi jeg svarte ham en sjelden gang.

Endret av laban
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
Dorthe skrev (51 minutter siden):

Overskriften er Mannen i den hvite frakken, jeg er for trøtt til å finne linken.

De endrer overskriften hele tiden. I går var overskriften den samme som jeg bruker i tråden her. Nå er overskriften " Under et halvt års utdanning "

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laban skrev (2 minutter siden):

Jeg leste om ham i VG da nettartikkelen ble lagt ut forrige helg, men hadde glemt at han holdt på her. Søkte i går, og da kjente jeg igjen noe. 

Det har jo vært noen veldig - eh - tydelige aktivister her i årenes løp. Men jeg husker f.eks. han adopsjonsmotstanderen bedre, kanskje fordi jeg svarte ham en sjelden gang.

Det husker jeg i alle fall ikke - var det også tidlig på 2000-tallet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

VGs artikkel om Rune Fardal. Noe ligger åpent og noe er bak betalingsmur.

Det ligger ikke bak beralingsmur

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida skrev (1 minutt siden):

Dette er noe annet

Nei, det er det ikke. RF er sterkt inne her også.

Anonymkode: 267da...d57

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...