Gå til innhold

Når står dere opp i hengene?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kommer an på. Noen ganger mellom 9-10 andre ganger 11-12. Jeg blir veldig dårlig uten søvn så hvis jeg sovner sent så må jeg ofte ligge litt lengre eller sove litt på dagtid senere.

Anonymkode: 928f2...1f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Jeg står aldri opp før 13-14 

Anonymkode: 91721...f3f

I dag var jeg oppe ca. 8:10, da hadde jeg sovet til 7:45 og var godt fornøyd med det, har vært en del netter med dårlig søvn på grunn av hetetokter i det siste. :) Var i seng litt før 23:30 og sovnet vel rundt midnatt, du var nok i seng adskillig senere enn meg vil jeg tro. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sov til 13.00 i dag. Sovnet i går ca. klokken 23.00. Hadde også sovet ca fire timer på kvelden.

Jeg trenger masse søvn. Ukene jeg har sønnen min blir det mindre søvn og da må jeg ta det igjen. Men lørdag er uansett alltid sovedag. Da har jeg aldri vekkerklokken på. Har mange ganger sovet lenger enn idag også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det alltid best psykisk på morgenen og formiddagen. Derfor føler jeg at jeg kaster bort dagen hvis jeg sover lenge. Oppe i 07.30 tiden også i helgen . Da kan jeg nyte stillheten og freden før de andre i huset våkner. 

Anonymkode: 502e9...806

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus skrev (1 time siden):

I dag var jeg oppe ca. 8:10, da hadde jeg sovet til 7:45 og var godt fornøyd med det, har vært en del netter med dårlig søvn på grunn av hetetokter i det siste. :) Var i seng litt før 23:30 og sovnet vel rundt midnatt, du var nok i seng adskillig senere enn meg vil jeg tro. :) 

Jeg kan legge meg 00:00 og sove sammenhengende til 13-14….08:10 i helgene? Våkner du naturlig av deg selv så tidlig? 

Anonymkode: 91721...f3f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg har det alltid best psykisk på morgenen og formiddagen. Derfor føler jeg at jeg kaster bort dagen hvis jeg sover lenge. Oppe i 07.30 tiden også i helgen . Da kan jeg nyte stillheten og freden før de andre i huset våkner. 

Anonymkode: 502e9...806

Hva er sammenhengen mellom og ha det bra psykisk og lite søvn? 

Anonymkode: 91721...f3f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Våkner gjerne rundt klokka ni hvis jeg har lagt meg mellon tolv og ett om kvelden.  Siden jeg ikke jobber er det ikke forskjell på hverdag og helg.  Men legger jeg meg senere så våkner jeg sener og kan også sove til langt etter tolv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Våkner som regel i 8-tida eller deromkring, men elsker å ha en lang morgen/formiddag i senga, dersom vi har tid til det, med kaffe på senga, felles løsning av kryssord mm. Da blir klokka fort 11-ish før vi er ute av senga. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hva er sammenhengen mellom og ha det bra psykisk og lite søvn? 

Anonymkode: 91721...f3f

Forstår ikke helt spørsmålet ditt. Lite søvn er jo ikke bra for psyken.  Noen mennesket kvikner til om kvelden og har det bedre psykisk da. De legger seg gjerne seint. Jeg er mer deprimert og energiløs utover kvelden og legger meg gjerne før tolv. Våkner med en veldig uro tidlig på morgenen og står heller opp enn å ligge å gruble. 

Anonymkode: 502e9...806

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg kan legge meg 00:00 og sove sammenhengende til 13-14….08:10 i helgene? Våkner du naturlig av deg selv så tidlig? 

Anonymkode: 91721...f3f

Ja, men husk at jeg vanligvis er oppe kl. 6 så om jeg sover til 8 har jeg sovet to timer lengre enn jeg pleier så da er jeg utsovet. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus skrev (1 time siden):

Ja, men husk at jeg vanligvis er oppe kl. 6 så om jeg sover til 8 har jeg sovet to timer lengre enn jeg pleier så da er jeg utsovet. :) 

Hm har du alltid vært sånn?

Anonymkode: 91721...f3f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hm har du alltid vært sånn?

Anonymkode: 91721...f3f

Jeg har aldri sovet til 13-14 i alle fall. :) Jeg har ikke alltid vært oppe kl. 8 nei, men har sjelden ligget lengre enn til 10.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus skrev (9 minutter siden):

Jeg har aldri sovet til 13-14 i alle fall. :) Jeg har ikke alltid vært oppe kl. 8 nei, men har sjelden ligget lengre enn til 10.

Hvorfor? Får du dårlig samvittighet?

Anonymkode: 91721...f3f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Hvorfor? Får du dårlig samvittighet?

Anonymkode: 91721...f3f

Jeg sover jo ikke så lenge så hvorfor skal jeg ligge i sengen i timesvis? Det hender jeg ligger og leser litt før jeg står opp, men jeg vil heller stå opp og være med mannen min, sulle på nettet, spise frokost, begynne å gjøre ting. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg våkner som regel i 8-9 tida i helgene. I dag var klokka nesten 9.30. Pleier som regel å ligge en stund før jeg står opp,  men i dag stod jeg opp nesten med en gang, siden mannen allerede hadde stått opp 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg våkner stort sett alltid tidlig, men blir ofte liggende å surfe på tlf. Skjer dette     f o r  lenge, kan humøret bli påvirket tilsvarende i negativ retning. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...