Gå til innhold

Langtidsskader av overdoser?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Fru2020 skrev (56 minutter siden):

I det siste har jeg lest litt kommentarer her inne om at kroppen ikke tåler så mange overdoser?

Hvilke skader er det man risikerer? 

Min bror tok mange overdoser og hjertet hans ble skadet av det.  De sa til han "neste overdose tåler ikke hjertet ditt" og det stemte for han døde. 

Endret av stjernestøv

Hjerneskader ja. For lenge uten oksygen så skades hjernen. Jeg skulle bare teste sånn kun for å prøve på forhånd en gang før jeg gjorde det på ekte å ta noen poser over hodet mitt, tok de (åpenbart) av etter en stund men føler jeg har fått mye dårligere hukommelse. 

Anonymkode: 088c0...dd9

stjernestøv skrev (36 minutter siden):

Min bror tok mange overdoser og hjertet hans ble skadet av det.  De sa til han "neste overdose tåler ikke hjertet ditt" og det stemte for han døde. 

Ja noen medisiner gjør at man får uregelmessig hjerte så kan gjøre at man får Hjertestans og tror hjertet på en måte blir svakere etter hver påkjenning den får. 

Annonse

AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Ja noen medisiner gjør at man får uregelmessig hjerte så kan gjøre at man får Hjertestans og tror hjertet på en måte blir svakere etter hver påkjenning den får. 

Han hadde også forstørret hjerte, vet ikke om det var pga mye alkohol men tror kanskje det. 

Hvilke skader man får avhenger av hva slags medisiner man putter i seg. Du kan risikere nyresvikt, leverskade, hjerneskade, og hjertesvikt. Hvis man ligger på respirator kan man få noe som heter ARDS, acute respiratory distress syndrome. Da er dødligeten høy.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...